בארץ

בית ספר של מפונים בצפון הושחת: "יש חוסר ביטחון מוחלט"

בית הספר "שחפים" בראש פינה המשמש כבית ספר למפונים מהצפון, הושחת ביריות במהלך סוף השבוע האחרון. החשד: פרוטקשן של עבריינים מקומיים בגליל העליון
מערכת ice | 
חוק חינוך חובה (צילום פלאש 90/ קובי גדעון)
תושב טובא זנגריה בן 26 נעצר היום (ראשון) בחשד שהשחית את מבנה בית הספר "שחפים" לחינוך מיוחד בראש פינה. החשד שבית הספר הושחת כחלק מפרוטקשן של עבריינים בגליל העליון.
בבית הספר לומדים מפונים מיישובי הצפון. חוקרי המשטרה הגיעו לזירה ומצאו בה פגיעות ירי ברכוש והרבה זכוכיות שבורות. הם אספו ממצאים כדי לאתר את האחראים למעשה. החקירה נמצאת בראשיתה ומספר כיווני חקירה נבדקים על ידי המשטרה.
מהמשטרה נמסר על המקרה: "הבוקר התקבל במוקד 100 של משטרת ישראל דיווח אודות גרימת נזק וירי לעבר מוסד חינוכי באזור התעשייה צח"ר שהתרחש במהלך הסופ"ש. חוקרי משטרת ישראל יחד עם חוקרי זיהוי פלילי וצוותים טכנולוגיים הגיעו לזירה, החלו באיסוף ממצאים ופתחו בחקירת נסיבות המקרה".
אב של אחת התלמידות הלומדות בבית הספר אמר ל-12N לאחר לילה קשה שעבר על תושבי הצפון: "חשבנו שעברנו לילה קשה, ואז מגיעים לבוקר עוד יותר קשה. יש חוסר ביטחון מוחלט, הרגשה של השפלה וחשש. חזרנו לגליל גם כמסר לילדים שלא בורחים ונאחזים באדמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה