בארץ

אב שכול איים לרצוח את בנו של הרמטכ"ל - ונעצר

אב שכול שאיבד את בנו, איבד את עשתונותיו בשיחה עם המשטרה ואיים ורצוח את בנו של הרמטכ"ל ולפגוע בראש אכ"א. בחקירתו התנצל והבהיר שאמירות אלו לא נאמרו בכוונה אמיתית לפגוע במישהו
מערכת ice | 
הרצי הלוי (צילום פלאש 90)
פרסום ראשון של אתר וואלה חשף, כי שוטרי תחנת זבולון עצרו במוצאי השבת את יואל דגן, שבנו סמ"ר שלו דגן נפל ב-7 באוקטובר. הוא נעצר בחשד שבמהלך שיחה עם המשטרה הוא איים לרצוח את בנו של ברמטכ"ל וגם איים לפגוע בראש אכ"א. חשוב לציין שכבר בחקירתו הראשונה דגן התנצל על אמירותיו והבהיר שנאמרו במהלך סערת רגשות ואין בכוונתו לפגוע באף אחד. למרות זאת, שוטרי תחנת זבולון השאירו אותו במעצר ואף ביקשו מבית המשפט השלום בקריות להאריך את מעצרו ב-5 ימים.
השופט מוטי כהן דחה את בקשת המשטרה ושחרר את דגן במקום ואמר, "ברור לכל בר דעת מצבו הרגשי של החשוד, ולא ניתן להקל ראש בדברים שעברו עליו ובנורא מכל - שכול שפקד אותו עם נפילת בנו", קבע השופט כהן, "התקופה בה אנו מצויים מעוררת רגשות קשים וכאזרח במדינה דמוקרטית גם החשוד יכול ואולי אף חייב להביע עמדותיו, ואולם גם אלו צריכות להיעשות במסגרת החוק".
דגן שוחרר בתנאי שלא יצור קשר ישיר או עקיף עם המעורבים למשך 30 יום, התחייבות עצמית בסך 10,000 ₪ והתחייב להתייצב לחקירה בכל עת שיידרש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה