בארץ

מקורבי הרמטכ"ל חושפים מתי יפרוש מתפקידו | כל הפרטים

העיתונאי חגי סגל חושף בטורו השבועי ב"מקור ראשון", כי מקורבי הרמטכ"ל טוענים שהוא עתיד לפרוש מתפקידו הבכיר כפי שהתחייב ברגע שירגיש כי הצבא נמצא בידיים בטוחות | כל הפרטים

מערכת ice |  1
הרצי הלוי (צילום פלאש 90)
מחדל ה-7 באוקטובר העלה טענות קשות כלפי הרמטכ"ל הרצי הלוי. בימים מורכבים אלו, בהם האש מופנית כלפי גורמים מדיניים וביטחוניים שונים סביב מתקפת הפתע של החמאס ב-7 באוקטובר, מוזכר לא פעם הרטמכ"ל, הרצי הלוי.
אמש (חמישי) יוסי יהושע, כתב לענייני צבא וביטחון של ידיעות אחרונות וערוץ i24NEWS , מתח ביקורת חריפה על אופן התנהלותו של הרמטכ"ל בימים מורכבים אלו. במהלך תוכנית הרדיו ב-103FM, תקף יהושע את הלוי ואמר: "הוא מאותרג. חצי מטכ"ל הוא מחליף. אומר לו אלוף – 'אתה שולח אותי הביתה? אני כשלתי ב-7 באוקטובר? לקחת אחריות? תממש אותה'. הוא עושה מה שהוא רוצה, ואין מי שעוצר אותו. ניתוק כזה עוד לא ראיתי".
העיתונאי חגי סגל מאתר החדשות "מקור ראשון", חושף בטורו השבועי כי מקורבי הרטמכ"ל טוענים שהוא עתיד לפרוש מתפקידו הבכיר כפי שהתחייב ברגע שירגיש כי הצבא נמצא בידיים נכונות. 
"השבוע נכתב עליו שהוא מוצא זמן רב לעסוק במינויים לא דחופים, לכאורה כדי לעצב מטכ"ל כלבבו לפני פרישתו. תיארו אותו כמי שמנצל את החולשה הפוליטית של הממונים עליו לצורכי תמרון והישרדות.
בין ביקור עבודה אצל לוחמים בעזה או אישור חיסולים של מפקדי חיזבאללה ומבצעים מיוחדים מעבר לים, נאלץ החייל מספר אחת לחוות טענות על עיסוק מופרז בענייני שיבוץ בכירים. מותר להניח שאפילו גנרל קשוח במיוחד אינו חסין בפני עקיצות מכאיבות שכאלו", כך כתב סגל בטורו השבועי במקור ראשון.
לדבריו, לאחר בדיקה מעמיקה אצל מקורות מוסמכים, רב אלוף הרצי הלוי מתכוון לפרוש מתפקידו הבכיר בהתאם להבטחתו בתחילת המלחמה. בטורו השבועי, סגל סיפר כי גורמים הבקיאים בנושא סיפרו לו כי הרמטכ"ל ילך הביתה אבל הדבר יקרה ברגע שיחוש כי הוא משאיר צבא בידיים בטוחות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה לכולם יש ״מקורבים״ו״גורמים״ ו״בכירים״ ורק לי אין?
    מקופח 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך משיגים מקורבים?
    סגור