בארץ

בהסתדרות ניסו למנות את אשת היו"ר לתפקיד בכיר - בזמן השביתה

במהלך השביתה ניסו בכירים בהסתדרות לקדם את מינוי הילה קניסטר בר-דוד, רעייתו של יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, לתפקיד דירקטורית חיצונית בדירקטוריון בנק יהב. ההצעה למינוי הועלתה על ידי החברה למפעלי כלכלה ותרבות, שבבעלותה חלק מהבנק, ונשלחה במייל על ידי יו"ר הדירקטוריון אופיר אלקלעי, המקורב מאוד לארנון בר-דוד
מערכת ice | 
ארנון בר דוד יו"ר ההסתדרות (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, תומר נויברג)
במהלך השביתה ביום ב' ניסו בכירים בהסתדרות לקדם את מינויה של הילה קניסטר בר-דוד, רעייתו של יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, לדירקטורית חיצונית בבנק יהב, כך דיווח הבוקר עמית סגל במאקו. יום לפני השביתה נשלח מייל מהחברה למפעלי כלכלה ותרבות, הנשלטת על ידי ההסתדרות ומחזיקה בבעלות על חצי מבנק יהב, בבקשה למנות את קניסטר בר-דוד כדירקטורית חיצונית מטעם החברה.
על פי הדיווח של סגל, היוזמה הגיעה מיו"ר הדירקטוריון אופיר אלקלעי, ממקורביו של ארנון בר-דוד שהיה מעורב גם בארגון השביתה. ההצעה למינוי נשלחה ללא קורות חיים או מידע נוסף שיכול לתמוך במינוי. דיון בנושא מינויה נקבע ליום השביתה עצמו בשעה שש בערב.

המהלך עורר התנגדות עזה בקרב חברי דירקטוריון הבנק שטענו כי לא קיבלו מידע מספק על המועמדת ושיש ניגוד אינטרסים מובהק במינוי אשתו של יו"ר ההסתדרות לתפקיד. הדיון במינוי בוטל, בין היתר בשל השביתה.
בהסתדרות מסרו ל-mako בתגובה כי להילה בר-דוד 25 שנות עשייה ציבורית ומקצועית והיא מועמדת ראויה לתפקיד. עקב השביתה הדיון בוטל, אך במידה ותיבחר, המינוי יעבור תהליך אישור של בנק ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה