בארץ

חזרה לשגרה? ראשי הרשויות רותחים מזעם: "מפסיקים תקשורת עם הממשלה"

ראש מועצת מטולה דוד אזולאי, ראש מועצה אזורית מטה אשר משה דוידוביץ וראש המעצה האזורית גליל עליון גיורא זלץ, הודיעו על הפסקת התקשורת עם גורמי הממשלה עד להודעה חדשה. הדרישות: "פתרון הכולל ביטחון מלא להחזרת המפונים מבתיהם, הבטחת שלומם של כלל התושבים ואישור תוכנית כלכלית לשיקום הצפון"
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, מיכאל גלעדי)
ראש מועצת מטולה דוד אזולאי, ראש מועצה אזורית מטה אשר משה דוידוביץ וראש המעצה האזורית גליל עליון גיורא זלץ, הודיעו לפני זמן קצר (ראשון) על הפסקת התקשורת עם גורמי הממשלה עד להודעה חדשה. ההחלטה החריגה מגיעה על רקע הרגיעה הפתאומית, לאחר מתקפת המנע של ישראל על חיזבאללה. 
ישראל פתחה הבוקר בפעולה להסרת איום בגבול הצפון, בעקבות הערכת גורמי הביטחון לפיה ארגון הטרור הלבנוני תכנן להוציא לפועל בסביבות השעה 05:00 מתקפה חריגה בהיקפה. הפעולה של חיזבאללה כוונה לעבר בסיסים ויעדים אסטרטגיים ברחבי הארץ, לרבות בגוש דן. עם היעדים שהיו אמורים להיכלל בתקיפה, נמנים גם בסיס יחידה 8200 בגלילות ומטה המוסד.

 

אלא שאז, לאחר סדרת שיגורים חריגה שכללה מאות טילים לצפון הארץ והסבה נזק רב למבנים באזור המתמודד עם תשעה חודשי מתקפה יומיומית, חיזבאללה הודיע על השלמת פעולתו. בתגובה, נצרה ישראל את האש ונראה כי המצב חזר ל"שגרה". השעות המתוחות שהקפיצו את ראשי המועצות, וההחלטה לא לפתוח במערכה אזורית למרות פעולת ארגון  הטרור המתוכננת נגד ישראל - קוממו את ראשי הרשויות.
"מפסיקים את התקשורת עם כלל גורמי הממשלה עד לפתרון מלא ושלם לתושבי וילדי הגבול בצפון", כתבו ראשי הרשויות בהודעתם. לדבריהם, הם צפויים לנתק את הקשר עם הממשלה עד למציאת "פתרון הכולל ביטחון מלא להחזרת המפונים מבתיהם, הבטחת שלומם של כלל התושבים ואישור תוכנית כלכלית לשיקום הצפון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וואלה… לא תיקחו יותר תקציבים וצ׳קים? ברכות על האופי. (ל"ת)
    מתפעל ומחזק 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור