בארץ

גלנט בהערכת המצב: "מרכז הכובד נע מדרום לצפון"

שר הבטחון גלנט קיים הערכת מצב מבצעית בצפון, והתייחס גם לפיצוץ מחסן התחמושת בלבנון אמש "הכנה לכל דבר שיכול לקרות״ וכן להחזרת מפוני הצפון לביתם "זה יכול לקרות בלוח זמנים קצר״
דורון בלוך | 
יואב גלנט (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, עטיה מוחמד)
שר הביטחון יואב גלנט קיים היום (שלישי) הערכת מצב מבצעית בגזרת הצפון. במהלכה, שר הביטחון קיבל סקירה על פעילות החטיבות במשימות ההגנה בגזרת הצפון ופעולות ההתקפה לסיכול מחבלי חיזבאללה בדרום לבנון. שמע ממפקד האוגדה על מוכנות הכוחות לאפשרות של התרחבות המערכה, והדגיש כי יש לשמר כוננות גבוהה ולקחת בחשבון את כל האפשרויות המבצעיות.
 בתום הערכת המצב אמר השר גלנט: "מרכז הכובד שלנו נע מדרום לצפון, אנחנו בשינוי הדרגתי, יש לנו עוד משימות בדרום, יש לנו חטופים, אנחנו צריכים להביא אותם, אנחנו מנהלים על זה משא ומתן ואני מאמין שאנחנו נצליח להגיע לתוצאות, זה דבר מאוד מאוד חשוב״.
עוד הוסיף ״במקביל, אנחנו מסתכלים על התוקפנות של חיזבאללה, כל לילה תוקפים, גם בגזרת האוגדה וגם בתקיפות עמוקות שעשינו הלילה במרחב בעלבכ, בבקאע בכלל, על מחסני אמל"ח שהתפוצצו שם עם תחמושת איכותית. כל הדברים האלה זה פעולות שהן מצד אחד שגרת הלחימה, מצד שני הכנה לכל דבר שיכול לקרות״. 
בסוף דבריו התייחס גם להחזרת תושבי הצפון המפונים לביתם ״אנחנו רוצים להחזיר את התושבים צפונה, אנחנו רוצים להחזיר אותם בביטחון, אם תיפתח הדרך לעשות את זה בהסדרה נעשה את זה בהסדרה, אם לא תיפתח הדרך הזאת, נפתח אותה, קדימה, וזאת משימה שלכם. בהתחלה של מערכי האש והמודיעין, ולאחר מכן המערכים של הכוחות המתמרנים. זה יכול לקרות בלוח זמנים קצר״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה