תיירות

הסוף להפקעת מחירי הטיסות? רגב שיגרה מכתב דחוף לברקת וסמוטריץ'

שרת התחבורה מבקשת לפקח על העלויות בזמן מלחמה. על-פי הדיווחים, היא מבקשת לפתח מתווה שיאפשר לחברות המסחריות לשמור את האינטרסים העסקיים שלהן תוך כדי הגנה על הצרכנים הישראלים
מערכת ice |  4
מירי רגב (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, shutterstock)
בעקבות המצב הביטחוני הודיעו חברות תעופה רבות שהן מבטלות את טיסותיהן לישראל. בעקבות כך, נותרו ישראלים רבים ללא מענה. חלקם בתוך הארץ ומצפים לטוס לחו"ל, וחלקם נותרו בחו"ל והתקשו למצוא דרך לחזור לארץ. המרוויחות הגדולות מהסיטואציה הן חברות התעופה הישראליות. 
מחירי הטיסות עלו לגבהים חדשים בעקבות הביטולים, ואנשים רבים התקשו למצוא דרך לחזור לארץ בעקבות כך. כנגד ההתנהלות של חברות התעופה נשמעה ביקורת חריפה מצד אנשים רבים, ואחדים קראו להתערבותה של שרת התחבורה מירי רגב בנושא. כעת, נראה כי ייתכן ורגב מתכוונת להתערב בסיטואציה.
על פי דיווח N12, השרה רגב שיגרה מכתב דחוף על שר האוצר סמוטריץ' ושר הכלכלה והתעשייה ברקת בבקשה להתערבותם בנושא ולמציאת מתווה פעולה. על פי הדיווח, במכתב כתבה שהיא דורשת להתחיל פיקוח והגבלות על מחירי התעופה בזמן המלחמה. למרות זאת, ייתכן וההודעה הגיעה מאוחר מידי על מנת למנוע את עליית המחירים הנוכחית, משום שחברות תעופה זרות מסוימות כבר הודיעו כי הן חוזרות לארץ ולכן יתכן כי מחירי הטיסות יתייצבו. 
לדבריה, יש לשמור גם על האינטרס העסקי של החברות, אך לעשות זאת תוך הגנה על הצרכנים הישראלים. לא ברור מה תהיה השפעה של מכתב זה. בעבר התייחסה רגב למשברי תעופה שנוצרו בעקבות המלחמה ואמרה כי היא תדאג לישראלים במידה והם יתקעו בחו"ל. למרות זאת, בהזדמנות אחרת הציעה מתווה שבו ישתמשו במטוסים של חייל האוויר להחזרת הישראלים, ובתשובה הודיע משרד הביטחון כי הם לא יוכלו להבטיח שימוש אזרחי במטוסים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    היא לא שרת התחבורה, אז היא שולחת מכתב
    הלל הזקן 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין בדיחה יותר טובה מזו, שרה כושלת בכל תפקיד שעשתה, ובעיקר בן אדם לא ראוי
    סגור
  • 3.
    רגב
    נונה 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיחה
    סגור
  • 2.
    נו באמת !!!
    ארנון 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשרי המאמין למנשלה הזאת.. פקה פקה פקה
    סגור
  • 1.
    לסמוך על רגב שתעשה משהו מועיל? (ל"ת)
    המצב גרוע 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור