בארץ

גלעד ארדן מטיל פצצה: "רואה את עצמי מוביל את הליכוד בעתיד"

שגריר ישראל היוצא לאומות המאוחדות, אמר בראיון כי השליחות שלו היא להוביל את מפלגת השלטון ביום שבו רה"מ בנימין נתניהו יסיים את תפקידו. עוד הוסיף: "בניין האו"ם צריך להיסגר ולהימחק מעל פני האדמה"
מערכת ice | 
גלעד ארדן (צילום אריה לייב אברמס/פלאש 90)
גלעד ארדן, שגריר ישראל היוצא לאומות המאוחדות, התראיין למהדורה המרכזית של ערוץ הטלוויזיה החדש i24NEWS ואמר כי "בניין האו"ם צריך להיסגר ולהימחק מעל פני האדמה". במהלך הראיון שקיים עם יגאל רביד, שליח הערוץ לארצות הברית, וישודר הערב (שלישי) אמר ארדן כי "הבניין הזה אולי נראה יפה חיצונית, אבל הוא עקום ומעוות".
"אני יודע שיש לי שליחות", אמר ארדן. "אני רואה את עצמי בעתיד מוביל את הליכוד לאחר עידן נתניהו". 
לאחר ששגריר ישראל באו''ם גלעד ארדן סיים את כהונתו וישוב ארצה, השר לשעבר וחבר הכנסת דני דנון יתמנה במקומו לתפקיד, וייצג את מדינת ישראל בפני האומות המאוחדות. כזכור, דנון כיהן בעבר כשגריר ישראל באו''ם בשנים 2015-2020, אז במסגרת תפקידו העלה לעצרת הכללית הצעת גינוי לחמאס, הצעה שקיבלה תמיכה מעשרות מדינות, אך לא גייסה את הרוב הנדרש.
בפני דנון עומדת משימה מאתגרת ביותר, בצל המלחמה המתמשכת ברצועת עזה והמשבר הדיפלומטי שבו נמצאת מדינת ישראל, שתפס לאחרונה כותרות לא מחמיאות בבית הדין הבינלאומי בהאג. "לח"כ דנון ניסיון רב בזירה הבינלאומית ואין ספק שיביא לידי ביטוי את כישוריו וניסיונו בשעה זו", נמסר בהודעה מטעם לשכת רה"מ לאחר פרסום דבר המינוי.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה