בעולם

ארדן תוקף באו''ם: "מבזבזים זמן בעת שמתכוננים למתקפה איראנית"

השגריר ארדן תקף את מועצת האום על התנהלותה בנוגע לאיום האיראני, וטען למצב אבסורדי, בו בזמן שבישראל מתכוננים למתקפ האיראנית, באו''ם 'מבזבזים זמן' על שקרים שהופצו ע''י המחבלים
דורון בלוך | 
גלעד ארדן (צילום אריה לייב אברמס/פלאש 90)
שגריר ישראל באו''ם גלעד ארדן, שנמצא בימיו האחרונים בתפקיד, תקף אמש (רביעי) בחריפות את חברי האו''ם על התנהלותם בנוגע לסוגיית המצב הבטחוני בישראל, ומתח ביקורת חריפה על כך שאינם מתייחסים ברצינות מספקת לאיום האיראני במתקפה על ישראל.
 ''הדבר שהכי בלתי יאמן" פתח ארדן "הוא חוסר המעש שלכם לגנות ולעצור את הסכנה והאיום הגדולים ביותר על המזרח התיכון: איראן". והוסיף להתבטא בחריפות "כעת, בזמן שאנחנו דנים, מיליוני ישראלים מתכוננים למתקפה איראנית ישירה, בדיוק כפי שעשתה איראן באפריל".
עוד הוסיף השגריר ארדן להזהיר "התוקפנות של איראן עלולה לגרור את האזור כולו למלחמה. מלחמה אזורית" ומתח ביקורת על התנהלות חברי האו''ם "עם זאת, אתם כאן, מבזבזים את זמנכם על שקרים שמורכבים על ידי מחבלים".
בדברים שפרסם ארדן בחשבון ה-X שלו בהתייחסות לכך, כתב באנגלית, כפנייה לעולם: "חוסר המעש של מועצת הבטחון בנוגע לאיום האיראני אינו מובן. בזמן שבישראל מתכוננים למתקפה איראנית - מועצת האו''ם מבזבתז זמן על שקרים שמופצים על ידי מחבלים" וסיים באמירה "אבסורד".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה