בארץ

טלי גוטליב לוועדת החקירה האזרחית: "צר לי לאכזב אתכם"

חה''כ טלי גוטליב תקפה את צמרת צה''ל על אירועי אוקטובר וטוענת " עם ישראל לא בשל לשמוע את האמת" וכן תוקפת את שקמה ברסלר "כשהבטיחה שבספטמבר לא יהיו לא מודיעין ולא חיל אויר ידעה גם ידעה על מה היא מדברת"
דורון בלוך |  1
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) פרסמה היום (ראשון בחשבון ה-X שלה פנייה לוועדת החקירה האזרחית, ותקפה את צמרת הבטחון בישראל על התנהלותם.ה"וועדת החקירה האזרחית לאירועי תופת אוקטובר. צר לי לאכזב אתכם. לוועדה האזרחית אין שום סיכוי להגיע לחקר האמת"
זאת, הסבירה חה''כ גוטליב "כיוון שאין מצב שראש השב״כ, הרמטכ״ל, ראש אמ״ן, מפקד 8200, מפקד חיל האוויר, קמ״ן דרום, ראש המוסד יתייצבו בפניכם גם אם תבקשו מאד יפה ובנימוס". והוסיפה לספר "רוב התהיות שתהיתי ביום הראשון למלחמה כשקראתי לפטר את הרמטכל, ראש שב״כ, ראש מוסד, ראש אמ״ן, ראש אמ״צ וראש המלל. התבררו כנכונות. התקשורת עסוקה בלאתרג את צמרת צה״ל וצמרת המודיעין שבמקרה הטוב כשלו. לטעמי חלקם מקומם מאחורי סורג ובריח על שלל עבירות חמורות אך לצערי עם ישראל לא בשל לשמוע את האמת".
ובהמשך דברי מגלה גוטליב "והאמת כואבת מפחידה ומטלטלת. את גבולות ישראל לא פרצו 3000 מחבלים כך סתם באין מפריע ובלי עדכון של הדרג המדיני. אזכיר לכם שאלי זעירא ראש אמ״ן במלחמת יום הכיפורים הפסיק את מערכת התיקשוב למצרים כך סתם על דעתו. דיין שאל אותו בעקבות מודיעין שגולדה קיבלה אם הוא שומע משהו, זעירא שיקר ואמר שלא. לימים ההיסטוריה וועדת אגרנט קבעה שזעירא אשם עיקרי בפרוץ מלחמת יוהכ״פ בהפתעה על ישראל".
ב"צמרת צה״ל, בפיקוד חיל האויר ובצמרת מערכת המודיעין יש אשמים רבים" ממשיכה גוטליב לתאר ומוסיפה "הסיכוי שנדע מי הם קלוש. מילא קונספציה הזויה, אבל התעלמות ממודיעין גלוי ואזהרות גלויות ורבות שעלו לנו בדם נרצחינו. בינתיים כל אנשי הצמרת המאותרגים יעשו הכל שלא נדע מה קרה ואיך קרה כי לא יכלה לקרות תופת אוקטובר כך סתם. לי אין ספק בזה".
עוד הוסיפה לומר "סופה של אמת להיתגלות בין היום בין מחר בין עוד שנים רבות. אין חולק היום כי היו התראות לא רק מתצפיתניות גיבורות, מקמ״ן דרום, היתה התראה מסינוואר שהשב״כ פירש אותה לקולא.. 1000 כרטיסי סים, אזהרות במהלך הלילה שקדם לתופת, הוראה ללוחמי גולני, הוראות לאנשי שבכ לא לצאת מהבתים, שעות בלי מטוס אחד באוויר וזה רק קצה הקרחון".
כמו כן תקפה גוטליב במישור האישי "לי אישית אין ספק ששיקמה ברסלר, ממובילות המרי האזרחי שעודד סרבנות, פגע קשות בחוסנה של החברה הישראלית ועודד את האויב לפגוע בנו, כשהבטיחה שבספטמבר לא יהיו לא מודיעין ולא חיל אויר ידעה גם ידעה על מה היא מדברת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ראשת הממשלה הבאה
    טלי 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעיניי רוב העם
    סגור