בארץ

המתקפה על נועה ארגמני מיותרת ומרושעת: אל תשתיקו את הקול שלה

השתתפותה של נועה ארגמני היא צעד חשוב בדרך למטרה זו. עלינו להתאחד מאחורי המסר שלה ושל כל משפחות החטופים, ולהמשיך להשמיע את קולם בכל במה אפשרית עד שכולם ישובו הביתה
שירלי פינטו קדוש |  1
שירלי פינטו (צילום כנסת ישראל)
השתתפותם של נועה ארגמני ואביה במשלחת רה"מ לקונגרס האמריקאי עוררה סערה ציבורית בישראל, אך הדיון הציבורי החטיא את העיקר. כשגרירת הסברה מאז השבעה באוקטובר, לצערי נוכחתי לדעת עד כמה מהר העולם שוכח את הטרגדיה שפקדה אותנו. חשוב להזכיר: המלחמה פרצה בעקבות מתקפת טרור אכזרית, וגם כיום, חודשים אחרי, 120 חטופים עדיין מוחזקים בעזה. הגעתה של נועה היא תזכורת חיונית לסבלם המתמשך של החטופים ומשפחותיהם.
העיסוק בפרטים שוליים כמו כובע כזה או אחר, או פיג'מה כזו או אחרת, הוא מיותר ומזיק. הוא מסיט את תשומת הלב מהמסר החשוב שנועה מביאה - קריאה דחופה לעולם לפעול להשבת החטופים הנותרים בשבי חמאס.
נועה, ששרדה שמונה חודשי שבי אכזרי, מייצגת קול שחייבים לשמוע. עדותה אינה רק סיפור אישי, אלא תזכורת חיה לזוועות השבעה באוקטובר ולמציאות הקשה של החטופים.
כל במה בינלאומית היא הזדמנות יקרת ערך להעלות את נושא החטופים לסדר היום העולמי. במקום לבקר, עלינו לתמוך בכל מאמץ להשמיע את קולם של החטופים ומשפחותיהם. זהו מאבק שמעל לכל מחלוקת פוליטית, מאבק על ערכי היסוד של החברה הישראלית - ערבות הדדית ומחויבות לכל אזרח. חשוב לזכור: כשחטפו אזרחים בשבעה באוקטובר, המחבלים לא הבחינו בין דעות פוליטיות או אישיות. הם פגעו בכולנו, ללא הבדל.
המטרה היחידה שצריכה לעמוד לנגד עינינו היא השבת כל החטופים במהירות האפשרית. השתתפותה של נועה ארגמני היא צעד חשוב בדרך למטרה זו. עלינו להתאחד מאחורי המסר שלה ושל כל משפחות החטופים, ולהמשיך להשמיע את קולם בכל במה אפשרית עד שכולם ישובו הביתה.
בואו נתמקד במה שבאמת חשוב - במאבק ההומניטרי החיוני להשבת כל החטופים. זוהי המשימה הלאומית שלנו, וכל קול שמקדם אותה ראוי לתמיכתנו המלאה.
הכותבת: ח״כ לשעבר שירלי פינטו קדוש
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אל תשפוט אדם עד שלא תהיה במקומו
    אי 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר מידי אנשים, מנהלים לנועה ארגמני את החיים, הם לא פשוטים ואל תוסיפו אש למדורה
    סגור