בארץ

תאונת דרכים קטלנית: צעירה נהרגה ושתיים נפצעו קשה, הכביש נחסם

תאונת דרכים קטלנית התרחשה בכביש 25, שבעקבות התאונה נחסם לתנועה לבאים מכביש 4. המשטרה פתחה בחקירת התאונה הקשה, בה נהרגה צעירה ושתיים נוספות נפצעו קשה
מערכת ice | 
תאונת דרכים קטלנית (צילום דוברות מד"א)
תאונת דרכים קטלנית עם תוצאות טראגיות התרחשה לפני זמן קצר (רביעי) בכביש 35, כאשר למקום הוזעקו צוותי רפואה של מד"א. הצוותים דיווחו כי בזירה אותרה אישה בשנות ה-20 כשהיא ללא רוח חיים ועם חבלה רב מערכתית, ולא נותר להם אלא לקבוע את מותה.
בנוסף, הצוותים העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים ברזילי שבאשקלון שלושה פצועות בשנות ה-20 לחייהם, כאשר ביניהן שתיים במצב קשה ופצועה נוספת במצב בינוני עם חבלות בגופן. על פי הדיווחים הפצועות נזקקו לחילוץ מהרכב שהתרסק לתוך משאית בעוצמה רבה.
פראמדיק מד"א מקסים נזרי, והחובשים של מד"א אנדרי וולקוב וברוך הרשקוביץ סיפרו מהזירה הקשה: "מדובר בתאונה קשה ביותר עם תוצאות טראגיות, כשהגענו למקום ראינו את הרכב שהיה עם פגיעות פח קשות בחלקו הקדמי ובתוך הרכב נלכדו 4 נשים בשנות ה-20".
"עוד אמרו: מהמושב שלצד הנהג חולצה אחת הנשים כשהיא ללא רוח חיים עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו בדיקות רפואיות אך הפציעה שלה הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותה. נהגת הרכב שנפגעה באורח קשה, טופלה במקום טיפול רפואי ראשוני ופונתה לבית החולים כשהיא במצב קשה עם חבלה רב מערכתית".
לסיום, אמרו: "במושב האחורי ישבו 2 בנות שנפצעו אחת באורח קשה עם חבלות בראש ובגפיים והשנייה עם פציעות בגופה במצב בינוני, הענקנו להן טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וקיבוע לקרש גב ופינינו אותן באמבולנסים ובניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבן של 2 קשה ו-1 במצב בינוני. מדובר בטרגדיה קשה ביותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה