ויראלי

עשה תנועה מגונה? תיעוד מטורף מישראל - כך השוטר התנגש ברכב

כשהוא רכוב על אופנוע, ניתן לראות את איש החוק מסמן לאחד הנהגים ואז נתקע במכונית שנסעה מולו. הגולשים תהו - מדוע המשטרה לא מתערבת בנושא? אחרים פסקו כי מדובר ב"קארמה". צפו בסרטון המטריד מהאירוע
מערכת ice | 
שוטר עושה תאונת דרכים (צילום Real News IL ב-X)
תיעוד מטריד מכביש 4. שוטר שנסע על אופנוע סימן באצבעו לאחד הנהגים בכביש, לא שם לב והתנגש במכונית שמולו. התיעוד מגיע ממצלמת הרכב של מכונית שנסעה סמוך לתאונת הדרכים שהתרחשה. חלק מהגולשים טוענים כי נהג האופנוע סימן באצבעו למעשה באצבע משולשת. 
 
התיעוד שצולם זכה לשיתופים, לייקים ותגובות רבות. אומנם הסרטון לא מתאר את הסיבה בגללה סימן השוטר אצבע משולשת, אבל לאחר ההתנגשות ניתן לשמוע את הנהג קורא "וואו, וואו". הגולשים ברשת החברתית X מיהרו להגיב לתקרית. אחד מהם אמר כי מדובר ב"קארמה". גולש אחר כתב: "שוטר מסכן, כל המשטרה מסכנה". 
אחרים הסבירו כי מדובר בתקלה ידועה, ממנה מתריעים ומזהירים כבר שנים. "לא מסתכלים על הכביש, רק על הטלפון של הנהג ברכב", סיפר אחד הגולשים. כשפנה למשטרה, לדבריו, השיבו לו כי מדובר באנשי מקצוע מיומנים. אחרים דווקא נעמדו לצדו של השוטר שהתנגש במכונית הנוסעת והתלוננו כי האדם שפרסם הסרטון "לועג לשוטרים שמנסים לעצור עברייני דרך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה