בארץ

"יידע כל חייל": יאיר לפיד זועם על הארכת השירות הצבאי

חה''כ לפיד הגיב בזעם לחוק הארכת השירות הצבאי "יידע כל חייל שמאריכים לו את השירות שהקואליציה הזו חוסכת עליו כסף כדי שישאר להם יותר לחלק לעצמם" וקרא לגייס את בני הישיבות במקום לאריך את השירות
דורון בלוך |  1
יאיר לפיד (צילום מסך ערוץ הכנסת)
לפנות בוקר  (חמישי) אושר בקריאה ראשונה חוק הארכת השירות הצבאי לגברים ל-36 חודשים, בהוראת שעה עד שנת 2029. בנימוק לחוק, הובהר כי "הארכת השירות הסדיר במסגרת הוראת השעה נדרשת באופן מידי, לצורך עמידה ביעדי צה"ל ולצורך מתן מענה לצורכי הביטחון הקיימים".   
בתגובה לכך, יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד הגיב בזעם בחשבון ה-X שלו: "כמו גנבים בלילה העבירה הקואליציה בקריאה ראשונה את חוק ״גניבת הכסף מהלוחמים״, שבטעות קוראים לו חוק הארכת השירות הסדיר". והוסיף על כך "יידע כל חייל שמאריכים לו את השירות שהקואליציה הזו חוסכת עליו כסף כדי שישאר להם יותר לחלק לעצמם. חרפה באישון לילה".
עוד הוסיף לפיד לפרט על נושא הארכת השירות הצבאי "למה לא ישחררו אתכם? בשביל לחסוך עליכם כסף. כי בתור חייל סדיר אתם מקבלים 6000 שקל פחות מאשר מישהו שגמר את הסדיר, קיבל צו 8 ונשאר במילואים". עוד הוסיף לפיד לטעון על העניין הכספי שבסוגייה "לאיפה ילך הכסף הזה? כרגיל, לדודי אמסלם לאורית סטרוק ולמאי גולן ולכל הכספים הקואליציוניים ולכל השחיתויות שלהם". בסוף דבריו טען לפיד "ואם חסרים להם חיילים, יש מקום. שילכו ויגייסו את בני הישיבות במקום לגנוב כסף מהכיס של הלוחמים בצהל".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נשבר כבר מהמסית הזה
    אריה 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא בעצמו לא יודע היכן שירת, עשה מילואים?????אין לדעת. יודע רק להטיף ולהסיט.... וואלה לא מבין איך יש קהל לחלול הזה....פשוט אפס. בריון צעצוע....
    סגור