בארץ

הבחירות לרשויות המקומיות: מפוני הדרום ילכו לקלפי - באיחור של יותר מחצי שנה

שר הפנים נועד בלשכתו עם המפקח על הבחירות, והוסכם כי יש להיערך לקיומן של הבחירות המוניציפליות לרשויות המפונות בצפון ובדרום ב-19 בנובמבר. מועד זה יהיה תקף לכלל הרשויות המפונות, למעט העיר קריית שמונה והיישוב שלומי. משה ארבל: "יש להימנע מדחייה בשל פעולת האויב"
מערכת ice | 
הבחירות לרשויות המקומיות 2024 (צילום פלאש 90/ הילל מאיר, אריק מרמור, חיים גולדברג, עטיה מוחמד)
בדיון שקיים היום (שלישי) שר הפנים משה ארבל בלשכתו יחד עם מנכ"ל המשרד רונן פרץ, המפקח על הבחירות והלשכה המשפטית הנחה שר הפנים להיערך לקיומן של הבחירות המוניציפליות לרשויות המפונות בצפון ובדרום בתאריך ה 19 בנובמבר תוך התאמת הצרכים הנדרשים לאתגרי הביטחון והסעת התושבים המפונים.
מועד זה יהיה תקף לכלל הרשויות המפונות, למעט העיר קריית שמונה והיישוב שלומי בהם מועד הבחירות יידחה בצו נוסף בהתאם להתפתחויות הביטחוניות באזור. "שעה שהוצגו בפני הנתונים בעבודת המטה לפיהן ניתן לכאורה לקיים בחירות באזורים אלו בשינויים המחויבים, הנחיתי להיערך לקיומן בנובמבר הקרוב", מסר ארבל.
"זאת, בכפוף לתיאום ולאישור מערכת הביטחון. עלינו להימנע ככל הניתן מדחיית הבחירות בשל פעולת האויב ולשמור על מרקם החיים והאופי הדמוקרטי של השלטון המקומי", הוסיף ארבל.
בכל המועצות האזוריות הבאות יתקיימו הבחירות ב-19 בנובמבר: מועצה אזורית אשכול, חוף אשקלון, שדות נגב ושער הנגב, הגליל העליון, מבואות חרמון, מעלה יוסף, מרום הגליל. באשר לבחירות ביישובי המועצה האזורית מטה אשר, קבע שר הפנים, כי הבחירות לוועד המקומי ביישובים המפונים בצת ועראמשה, יידחו אף הן ל-19 בנובמבר 2024. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה