בארץ

תופעה מדאיגה: מדוע מפונים נשארים במלונות לאחר שביצעו צ'ק אאוט?

מנהלי בתי מלון התלוננו כי חלק קטן מהמפונים מבצע צ'ק אאוט מהמלון, מקבל במקום מענק מהמדינה עבור שכירות, אך בפועל הם (או נציג מטעמם) נשאר בחדר ומשתמש בו כרגיל. ממשרד התיירות נמסר כי הם מכירים בתופעה, אך על בתי המלון להסדיר את הנושא
מערכת ice |  1
פינוי אזרחים מקריית שמונה (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
המלחמה בזירה הצפונית והדרומית עדיין בעיצומה, ועשרות אלפי תושבים עדיין אינם מורשים לחזור לבתיהם. לאחרונה התקבלו דיווחים מצד חלק מבתי המלון בהם לנים המפונים, על כך שמיעוט מהם מבצעים הליך צ'ק אאוט מהחדר – אך בפועל עדיין ממשיכים (או לפחות, נציג מטעמם) לישון בחדר המלון. אז מה עומד בפני הצעד המשונה הזה?
חשוב להזכיר – המדינה לא מחייבת את המפונים להתארח בבתי המלון, והיא מציעה להם אפשרות לקבל תשלום במקום לינה במלון, ובכך לממן להם את עלות השכירות לדירות החלופיות שיימצאו. כפי שפורסם בישראל היום, חלק מהמנהלים בבתי המלון במרכז ובדרום טענו כי מפונים מבצעים צ'ק אאוט, מקבלים את המענק החלופי מהמדינה, אך בפועל לפחות "נציג" אחד נותר בחדר, ואילו בית המלון לא מקבל על כך תשלום מהמדינה. במשרד התיירות טענו כי הם מודעים למצב הבעייתי, אך מסרו בתגובה: "המשרד משלם רק על מפונים רשומים. על המלון להסדיר רישום של כל מפונה שעבורו הוא מבקש תשלום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביצעו צ'ק אאוט אז להוריד את החפצים שלהם למחסן וזהו (ל"ת)
    יוסי 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור