בארץ

בשורה משמחת לחיילים: אלה המשרתים שיוכרו כלוחמים מהיום

על רקע המאמץ המלחמתי במלחמת חרבות ברזל, חיילי הטנ"א צפויים לקבל שדרוג במעמד ולהיות מוכרים כלוחמים. הסיבה לכך נעוצה בחיבור שיש להם ללוחמים בשטח ולתפעול התקלות של הכלים הכבדים ברצועת עזה
מערכת ice | 
טנקים בגבול עזה (צילום פלאש 90/ ג'מאל עוואד)
בצה"ל הודיעו שמשרתי חובה וקבע מחילות הטכנולוגיה, האחזקה, הרפואה והלוגיסטיקה בגדודים הלוחמים יוכרו בתור חיילים במערך הסיוע הקרבי. מהלך זה מגיע על רקע העבודה המאומצת של החיילים ממערך זה שמשרתים בתוך שטח רצועת עזה על מנת להכשיר כלים הנדסיים רבים ולבצע פעולות רבות שבשגרה לא מתבצעות בסכנה.
אלוף מישל ינקו, ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה בצה"ל הפיץ איגרת לחיילי הטנ"א: "החל מתחילת המלחמה פועלים חיילי, קציני ונגדי הטנ"א, הלוגיסטיקה והרפואה בסביבת הלחימה הקרבית, בשטח אויב, כתף אל כתף עם הלוחמים. אתם מסכנים את חייכם, פעמים גם במחיר דמים ובנפגעים של טובי בנינו, חותרים למגע בטיפול רפואי תחת אש."
הוא הוסיף כי: "עד כה מערך הסיוע המנהלתי ממופרד ממערכי התמרון והסיוע הקרבי. בחודשים האחרונים הובלנו עבודת מטה שעניינה היה שינוי יסודי ברמת הגדוד."  אלוף ינקו הצהיר: "ב-30 ביוני אישר מפקד זרוע היבשה והכיר במעבר מאמץ הסיוע המנהלתי למאמץ הסיוע הקרבי."
האלוף סיכם וכתב: "אתם נושאים באחריות תוך לחימה ממושכת, פועלים בנחישות ומפגינים מצוינות רוח לחימה וגבורה. המאמצים שלכם מעניקים לגדודים מענה איכותי."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה