בארץ

"מיגונית המוות": סרטון החטיפה המצמרר ייחשף לציבור - הערב

לבקשת משפחות החטופים, יפורסם תיעוד חדש מחטיפתם של אליה כהן, אור לוי והירש גולדברג-פולין ב-7 באוקטובר. ארכו של הסרטון כ-2 דקות, והוא נערך וטושטש בחלקו. ממטה המשפחות נמסר: "כל יום שעובר מסכן את החטופים ועלול לטרפד את היכולת להשיבם הביתה"
מערכת ice | 
הפגנות משפחות החטופים (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
לבקשת משפחות החטופים, יפורסם הערב (שני) תיעוד חדש מחטיפתם של אליה כהן, אור לוי והירש גולדברג-פולין ב-7 באוקטובר על ידי מחבלי ארגון הטרור חמאס. התיעוד נשמר ממצלמות מחבלי חמאס, בעוד השלושה בילו בפסטיבל הנובה ברעים ונחטפו לרצועת עזה מ"מיגונית המוות".
ארכו של הסרטון כ-2 דקות, והוא נערך וטושטש בחלקו לבקשת המשפחות. חלקו הראשון של הסרטון כולל את שהייתם במיגונית ובחלק השני נראית תפיסתם והעלאתם לטנדר המחבלים. מדובר בחלקים שפורסמו חלקית בעבר וחוברו לחלק האחרון שאותו התיר דובר צה"ל לפרסם היום ובו רואים את נסיעתם לעזה עם המחבלים. 
 
ממטה משפחות החטופים נמסר: "כל יום שעובר מסכן את החטופים ועלול לטרפד את היכולת להשיבם הביתה. אחרי כמעט 9 חודשי לחימה ונוכח ההצלחות המבצעיות האחרונות, ברור לכולם שהשבתם של כל 120 החטופים אפשרית רק בעסקה. חייבים לאשר וליישם את העסקה שתחזיר את כל החטופים הביתה - החיים לשיקום והחללים והנרצחים לקבורה".
לפני חודשיים פרסם חמאס סרטון ובו אות חיים מהירש גולדברג-פולין. בסרטון הוא פונה בין השאר לבני משפחתו ואומר: "אימא, אבא, ליבי ואורלי, אני אוהב אתכם מאוד ומתגעגע אליכם מאוד. אני חושב עליכם בכל יום שאני נמצא פה. אני יודע שאתם עושים הכול כדי שאני אחזור הביתה כמה שיותר מהר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה