בארץ

אורן סמדג'ה בהספד קורע לב לבנו - ויש לו מסר לחיילים

הבוקר פרסם דובר צה"ל כי שני לוחמים נהרגו במהלך קרבות במרכז רצועת עזה. אחד מהלוחמים שנפלו הוא עומר סמדג'ה, בנו של המדליסט האולימפי, אורן סמדג'ה. לפני זמן קצר החלה הלווייתו ואביו אורן ספד לו ומצא גם את הכוחות לשלוח מסרים מחזקים לחיילים
מערכת ice |  2
אורן סמדגה (צילום צילום מסך. קרדיט: ספורט 5)
שני לוחמי צה"ל נהרגו בקרבות ברצועת עזה, כך הותר הבוקר (שישי) לפרסום, והם מתווספים למאות הרבות שנפלו עד כה מאז הבוקר הנוראי ב-7 באוקטובר. אחד מהלוחמים שנהרגו הוא בנו של הג'ודוקא לשעבר והמדליסט האולימפי, אורן סמדג'ה.
בנו שנפל בקרב, עומר סמדג'ה ז"ל, מובא למנוחות בשעות אלו, כאשר במהלך ההלוויה אביו נשא הספד קצר אך קורע לב, ובקושי הצליח לסיים את דבריו, עם גרון חנוק ועיניים דומעות. "אני אגיד כמה דברים", פתח סמדג'ה את דבריו והוסיף לספר על פגישתו עם המפקד של בנו, לאחר המקרה.
"ראינו מפקד שבור", סיפר סמדג'ה וברגע כאילו מצא כוחות פנימיים חבויים, וברגע הכי קשה שלו, שלח מסר מחזק לחיילים ולא הותיר עין אחת יבשה. "תרימו את הראש", אמר סמדג'ה בקריאה לחיילים והוסיף, "אל תעצרו, אל תוותרו, תמשיכו. התחלנו חזק, תמשיכו יותר חזק". 
 
לסיום, כאשר הגרון שלו כבר היה חנוק והקול החל לרעוד סיים סמדג'ה את דבריו, לא לפני שאמר לנוכחים והמשיך את קריאתו לחיילים: "עם ישראל חי".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גיבור ישראל
    סשה 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם במחשבותינו
    סגור
  • 1.
    זה ההספדים הכי קורעי לב והכי מעצימים
    סמדגה אבא גיבור לבן 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סמדגה גיבור ובעל לב יהודי חם ובן גיבור ישראל שנהרג בקרבות להצלת העם והארץ. ה"יד הזך
    סגור