תקשורת ומדיה

נפתלי בנט נפרד בכאב: "איבדנו שני בנים יקרים, הלב נשרף"

לאחר שהותר לפרסום כי עומר סמדג'ה, בנו של המדליסט האולימפי אורן סמדג'ה נפל בקרבות ברצועת עזה, רבים בספורט הישראלי ובציבור בכלל ספדו לו ברשתות החברתיות. הלוויתו תיערך היום בשעה 13:00 בבית העלמין בנתניה
מערכת ice |  3
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הבוקר (שישי), דובר צה"ל התיר לפרסום כי עומר סמדג'ה (25), בנו של המדליסט האולימפי אורן סמדג'ה, שלמרבה הכאב והצער חגג אתמול יום הולדת ואף פרסם פוסט בו הוא הודה למברכים וייחל לחזרה של חיילינו בשלום מהלחימה, נפל בעת לחימה במרכז רצועת עזה.
מהוועד האולימפי נמסר בתגובה: "הועד האולימפי הישראלי מרכין ראש בכאב עצום עם חברנו המדליסט האולימפי והמאמן הלאומי אורן סמדג'ה ומשפחתו היקרה בנפול בנו היקר והאהוב עומר. עומר היה עולם מלא שרק התחיל את מסע חייו. כל ישראל ומשפחת ספורטאי ישראל כואבים את נפילתו בגבורה. אורן היקר, מאמן ענק, ספורטאי אדיר. כמו שחינכת ואימנת דורות שלמים של ספורטאים להצטיינות, נשיאת דגל ישראל בגאווה והרוח האנושית, כך בינך היקר מהווה דוגמא להיותכם תמיד במשימות הכי קשות. משפחת הספורט האולימפי איתכם יחד עם משפחתך האהובה ועם חבריכם ומכריכם. כולנו ברגלים כושלות, נשימה עצורה ולב בוכה. יהי זכרו של עומר היקר והאמיץ בלבנו לעד".
יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי: "אסון נורא הלילה עם נפילתו של עומר סמדג'ה, הבן של אורן וליאת היקרים, אין מילים לבטא את הכאב העצום. הלב מרוסק לרסיסים. איתכם בכאבכם ועם משפחת סמדג'ה המורחבת. יהיה זכרו בליבנו לעד".
רה"מ לשעבר נפלתי בנט פרסום בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר): "איבדנו שני בנים יקרים. סעדיה יעקב דרעי בן 27 ועומר סמדג׳ה בן 25, לוחמי מילואים בחטיבת אלכסנדרוני. סעדיה, בנה של ללי דרעי הנפלאה מהיישוב עלי שהקימה מיזם סיוע ליתומי המלחמה ועומר בנו של הגודוקה אורן סמדג׳ה שייצג את ישראל בכבוד רב משך שנים בעולם". לסיכום הוא כתב: "אנשים שאוהבים את הארץ שלנו וגידלו את ילדיהם לתת למדינה".
   
פעיל ההסברה הישראלי-ערבי יוסף חדאד כתב: "עוד בוקר של כאב עם בשורת "הותר לפרסום" על שני לוחמי מילואים מחטיבת אלכסנדרוני שנפלו אתמול בעזה- רס"ל במיל' סעדיה יעקב דרעי בן 27 מתל אביב, ורס״ל במיל' עומר סמדג׳ה בן 25 מגנות הדר, בנו של אורן סמדג׳ה, ג׳ודוקא העבר ומאמן נבחרת ישראל בג׳ודו".
 
בנוסף, הותר לפרסום כי גם רס״ל (מיל׳) סעדיה יעקב דרעי (Saadia Yaakov Dery), בן 27, מתל אביב, לוחם בגדוד 9203, חטיבת אלכסנדרוני (3), נפל בקרב במרכז רצועת עזה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ואיך זה קשור למיידוף נפתלי בנט ??? (ל"ת)
    אסף 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הכאב עמוק. אבל מה שייך לכאן נפתלי בנט?!
    שקול 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מדוע אתם מקדמים פוליטיקאי שקרן על גבם של הנופלים?! השתגעתם?!
    סגור
  • התקשורת דוחפת את בנט לתודעה
    אמאנ 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התקשורת אחראית באופן ישיר למחאות למיניהן מהדהדת את אחים לנשק ויכשיו מנסה למכור לציבור את ראש ממששת המנדטים לקדמת הבמה .האיש ששיקר במצח נחושה לבוחריו אינו ראוי לשוב לחיים הציבוריים .עם ישראל זקוק למנהיגים ערכיים.לא מהסוג הזה ...
    סגור