בארץ

ליברמן נגד החלטת הרמטכ"ל: "קטנוניות וסתימת פיות"

חה''כ אביגדור ליברמן התבטא כנגד החלטת הרמטכ"ל למנוע מתא''ל עופר וינטר לנאום במהלך חופשת השחרור שלו. "החלטה תמוהה", אמר ליברמן וטען: "קטנוניות וסתימת פיות"
דורון בלוך |  1
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
חה''כ ושר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו) התבטא בחשבון ה-X שלו כנגד בהחלטת הרמטכ"ל הרצי הלוי לאסור על תת אלוף עופר וינטר לנאום כל עוד הוא בחופשת שחרור.
"קטנוניות וסתימת פיות" כתב ליברמן על החלטת הרמטכ"ל והוסיף "ההחלטה התמוהה של הרמטכ״ל לאסור על תא״ל עופר וינטר, שנמצא בחופשת השחרור, מלהופיע בכנס שמיועד לאנשי מילואים, פוגעת קודם כל במוסד הרמטכ״לות ובצה״ל". עוד הוסיף ביקורת כנגד פיקוד צה"ל באופן רחב "התחושה היא שהפיקוד הבכיר בצה״ל חושש מפני דיון פתוח, חשוב ונוקב על המחדל של השבעה באוקטובר, על אופן הלחימה ויעדי המלחמה".
ליברמן מדגיש גם את דעתו על שיח מגוון במערכת הצבאית " לשיח מסוג זה חשיבות רבה והכרחיות על מנת לחזק את האמון של חיילי המילואים במערכת הצבאית ובמפקדיו".
בנוסף, בפרסום אחר התייחס ליברמן לנושא האיום האיראני, עליו הוא מתריע רבות לאחרונה "היום כבר כולם מבינים שלא מדובר בהעשרת אורניום לצורכי שלום, מדובר בנשק גרעיני שיהפוך לאיום ממשי לא רק לישראל, אלא לעולם כולו. לכן, לא ניתן יותר להסתפק במילים ואפילו לא בסנקציות, אלא לנקוט בצעדים של ממש על מנת למנוע מלחמה גרעינית".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הבעיה היא שגנץ מינה פוליטיקאי קטן במקום רמטכ״ל.
    חרפה 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וקיבלנו טבח. צבא אריות ומפקדים חמורים.
    סגור