עסקי ספורט

נחשפה ההגרלה הדרמטית: האם נבחרת ישראל תפגוש את איראן?

פרדוקס, בדיחה מרה? העוינות בין ישראל לאיראן עומדת בפני מבחן לא רק בשדה הקרב וההשתאות בשיאה: האם יתחרה הנציג האיראני עם המתחרה הישראלי? הכל פתוח 
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock)
מתעמל המכשירים ארטיום דולגופיאט יתחרה כבר ביומה הראשון של אולימפיאדת פאריז החל מהשעה 12:00, לאחר שהוגרל (ראשון) לקבוצה המעורבת החמישית ששובצה בסיבוב הראשון של התחרות. האלוף האולימפי בתרגיל הקרקע בהתעמלות מכשירים, יהיה למעשה בסבב הראשון שיפתח את שלב המוקדמות בהתעמלות מכשירים בפאריז, סבב שייפתח ב-27 ביולי.
ארטיום יתחרה בשני מכשירים, בתרגיל הקרקע ובסוס הסמוכות. בקבוצה המעורבת עימה הוא יתחרה, אגב, רשום גם מתעמל מאיראן. האם הם ישבו זה לצד זה בסבב בין המכשירים, או שיריבו האיראני לא יופיע כדי להימנע מתמונה מביכה?
מדליסט הזהב האולימפי ישתתף בבית מעורב מספר 5 לצד ספורטאי מהמדינה העוינת ושניים מברזיל וקרואטיה כאשר בנשים ליהיא רז בבית יחד עם מתעמלת מאלג'יריה וגרמניה. האלוף האולימפי, ארטיום דולגופיאט, הוגרל לבית מעורב מספר 5 במשחקים האולימפיים בפריז עם מתעמלים מאיראן, ברזיל וקרואטיה.
האלוף האולימפי, שחגג יום הולדת 27, המתין זמן רב לראות מתי יעלה על המשטח כדי להגן על התוארו, מאחר ומדינות שיש להם נבחרת מלאה כבר הוגרלו והוא נותר חסר תשובה. הבית של דולגופיאט שובץ להיות בבית הראשון שמתחרה כאשר הוא ימתין לתרגיל החזק שלו בקרקע במטרה לעבור את המוקדמות, להעפיל בפעם השנייה ברציפות לגמר ולהביא שוב את הזהב.
גם המתעמלת ליהיא רז הוגרלה ושובצה לבית מעורב מספר 2 עם מתעמלות מגרמניה ולאלג'יריה. היא תעלה להופיע בסיבוב השני החל משעה 12:40 שעון ישראל, כשהמטרה שלה היא להפתיע ולעלות לגמר הקרב רב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה