בארץ

חה''כ לזימי תוקפת את סמוטריץ': ''מאפיוזי ומוסכן''

חברת הכנסת נעמה לזימי פרסמה בחשבון ה-X שלה דברים כנגד שר האוצר סמוטריץ' בנושא הסדר הכספים לחינוך החרדי: ''שפל חסר תקדים''
דורון בלוך | 
נעמה לזימי (צילום דוברות הכנסת)
חברת הכנסת נעמה לזימי ממפלגת העבודה פרסמה היום (חמישי) בחשבונה ברשת ה-X שורת התבטאויות חריפות כנגד שר האוצר בצלאל סמוטריץ', בהן מתחה בירוקת נוקבת על התנהלותו בעניין הסדר הכספים של משרד האוצר עם החינוך החרדי.

''הנסיון המסוכן של סמוטריץ׳ להלך אימים על פקידי האוצר שמבצעים את עבודתם כשומרי סף הוא מאפיוזי ומסוכן'' כתבה לזימי ''רק בשבוע שעבר התרעתי במכתב לבכירי האוצר וליועמ״שית על הפתרונות הלא חוקיים שניסה סמוטריץ׳ לקדם''.
 
לזימי הוסיפה כי ''מדובר בשר אוצר שתוקף את עובדי משרדו על כך שהם פועלים ביושרה הנדרשת ולא מאפשרים תשלום של עשרות מיליונים מקופת המדינה לעמותה פרטית שפעלה בניגוד לחוק וחמקה מתשלום מיסים. זהו עוד שפל חסר תקדים של הממשלה הזו, ששמה פס על שלטון החוק ודואגת אך ורק לצרכים סקטוריאליים ולמקורבים על חשבון הציבור, וכל זאת בתקופה הכי קשה שידעה המדינה''.
עוד כתבה לזימי כי ''הרשתות החרדיות הלא מפוקחות חייבות לעבור תחת אחריות ופיקוח מלא של המדינה, או לפעול במנותק ממנה כמו כל עמותה פרטית אחרת. לא נרפה מפיקוח ודרישות המנהל התקין לפי חוק גם אם לסמוטריץ' ולחבריו לקומבינות זה לא נוח''.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה