בארץ

הפריימריז לראשות העבודה: האם יאיר גולן יעמוד בראש? כל הפרטים

היום תקיים מפלגת העבודה פריימריז לראשות המפלגה, המתפקדים יוכלו להצביע ולהכריע מי יעמוד בראשה מבין ארבעת המתמודדים, עזי נגר, אבי שקד, איתי לשם, וכן חבר הכנסת לשעבר יאיר גולן
דורון בלוך |  3
אבי שקד, יאיר גולן, עזי נגר, איתי לשם (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, x/@Itai_Leshem)
הבוקר (שלישי) בשעה 10:00 נפתחה ההצבעה לראשות מפלגת העבודה, בה יוכלו מעל לחמישים אלף מתפקדי המפלגה להכריע מי יעמוד בראש המפלגה.
ארבעת המתמודדים הם: עזי נגר- יזם חברתי ופעיל פוליטי, אבי שקד- איש עסקים ויזם הייטק, איתי לשם - עורך דין, יזם הייטק ופעיל חברתי, ויאיר גולן - סגן שר לשעבר, וחבר כנסת לשעבר שהיה חלק מהאיחוד של המחנה הדמוקרטי והתמודד גם לרשימת מרצ שלא עברה את אחוז החסימה.
ההצבעה לפריימריז לראשות העבודה ברובה תתקיים באופן וירטואלי, וכן יעמוד לרשות המתפקדים גם אתר הצבעה פיזי אחד ברחוב ברודצקי 15 בתל אביב.

ההצבעה באתר מפלגת העבודה. קרדיט: צילום מסך אתר מפלגת העבודה.

המתפקדים יוכלו להצביע במהלך היום דרך אתר המפלגה באמצעות זיהוי, עד כאשר ההצבעה תיסגר בשעה 19:00. בהמשך הערב, באזור השעה 21:00, צפוי כבר פרסום התוצאות וההכרזה על יושב ראש המפלגה החדש. נכון לשעה זו, כשעה וחצי מאז פתיחת הקלפיות, שיעור ההצבעה עומד על 22%.
על פי פנקס המפלגה מספרם של המתפקדים מגיע לסך של 51,747 בוחרים, 20 אלף מתוכם הינם מתפקדים חדשים שהצטרפו החל מחודש ינואר האחרון. על פי נתוני המפלגה: חלוקת המתפקדים מצביעה על שוויון מגדרי: כ-26 אלף מהמתפקדים הם גברים וכ-25 אלף הן נשים.
נזכיר, כי בפריימריז הנוכחי, יושבת ראש מפלגת העבודה הנוכחית מרב מיכאלי לא תתמודד לראשות המפלגה, וזאת לאחר החלטתה לפרוש מהתפקיד בסיום הקדנציה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חחחחח
    לאן 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא חבל לעשות בחירות למפלגה שלא קיימת יותר
    סגור
  • 1.
    והיה ויאיר גולן יזכה, אז....
    מיכה 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האם מפלגת העבודה לא נשבתה ע"י מר"צ ? כמה זמן יאיר גולן חבר פקוד במפלגת העבודה שהוא כבר מגיע להנהגתה ? אם זו מפלגת העבודה המפוארת, מעניין היכן ייעצר תהליך היעלמות העבודה, מן העולם ?
    סגור
  • זה הזמן של מרצ והעבודה להיעלם ולהתאחד למשהו חדש
    אזרח 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך הוא הגיע לשם לא משנה. העבודה ומרץ עבר זמנם מההיסטוריה. צריך שיחזור להיות מפלגת שמאל ציונית אחת גדולה (כדי שיהיו שמאל ציוני זה דורש לסלק את היותר קיצוניים במרצ אבל זה משהו שכנראה יקרה אם יתאחדו תחת יאיר גולן).
    סגור