בארץ

מרב מיכאלי: חיזוק הרשות הפלסטינית הוא אינטרס ישראלי

חברת הכנסת מרב מיכאלי (העבודה) טוענת כי מפלגתה מותקפת על ידי הבייס הביביסטי, מספרת מדוע היא מתנגדת לצווים נגד נתניהו וגלנט, ומדוע היא תומכת בחיילי צה''ל אך לא בממשלה
דורון בלוך | 
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/יונתן זינדל)
חברת הכנסת מרב מיכאלי חשפה בחשבון הטוויטר שלה כי בשבוע האחרון מפלגת העבודה מותקפת בהודעות נאצה חמורות, לטענתה מצד הבייס הביביסטי, וזאת משום שלא חתמו על גינוי להצהרת התובע בהאג שדרש צווי מעצר לראש הממשלה נתניהו ושר הבטחון גלנט, שאת המהלך הזה כינתה מיכאלי ''הספין הביביסטי התורן''.
מיכאלי מוסיפה לספר כי גם מצד אנשיה עלו תהיות כיצד מפלגת העבודה אינה תומכת בחיילי צה''ל, ועל כן מיכאלי מבהירה, כי המפלגה תומכת בחיילי צה''ל, ותמשיך לעמוד מאחוריהם. על הצווים מסבירה מיכאלי, כי הצווים אינם נגד חיילי צה''ל, ואף לא נגד הרמטכ''ל, שאותם המפלגה מגבה בכל הכח.
 

עוד מסבירה מיכאלי, כי בעת שיצאו הצווים, המפלגה יצאה נחרצות נגד עצם האפשרות של הטלת צווים נגד בכירים במדינת ישראל, ואת הבחירה להעמיד את ראש ממשלת ישראל לצד ראשי ארגון הטרור חמאס כינתה בחירה אבסורדית ושערורייתית.
בהמשך דבריה מחדדת מיכאלי כי הם מגבים את צה''ל, וזאת משום הידיעה כי הצבא עושה ככל שביכולתו להיות מוסרי, ואף מסתכן לשם כך. אך על הממשלה אומרת מיכאלי כי אינה מוסרית, ואף אינה מנסה להיות מוסרית.
מיכאלי קוראת למאבק נגד הסדר מדיני ''בלתי מוסרי'', וטוענת כי גם מי שמתיימר להחליף את הממשלה אינו מעז להגיד שחיזוק הרשות הפלסטינית הוא אינטרס ישראלי, וכן אף נתניהו עצמו אישר את ניסוח האינטרס הישראלי של חיזוק הרשות הפלסטינית למען שמירה על בטחון ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה