בארץ

רה"מ נתניהו בצעד דרסטי: יפרסם את סרטון הזוועות?

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ביקש מצה''ל לפרסם חלק מסרט הזוועות של ה-7 באוקטובר. אותו סרט מצמרר שאורכו 47 דקות יעבור עריכה, באישור המשפחות, במטרה לבנות גרסה מקוצרת ועדינה יותר למען ההסברה בעולם. כמו כן, רק חמישה שרים הסכימו לצפות בסרטון התצפיתניות מנחל עוז
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אמש (רביעי), נחשף ב-N12 כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו ביקש מצה''ל לפרסם חלק מ"סרט הזוועות" של ה-7 באוקטובר, זאת לאחר שצפה בסרטון התצפיתניות החטופות מבסיס נחל עוז, בו נרצחו 15 תצפיתניות ושבע מהן נחטפו לעזה. כאמור, באותו סרטון מחריד שנמצא במצלמות הגוף של מחבלי החמאס נראו אותן התצפיתניות אגם ברגר, לירי אלבג, דניאלה גלבוע, נעמה לוי וקרינה ארייב מבוהלות, נלחמות על חייהן ומוקפות במחבלים. 
כזכור, נתניהו ביקש מצה''ל לקחת את "סרט הזוועות" שאורכו 47 דקות ולקצר אותו ולעדן אותו, מאחר והוא מלא במראות קשים מדי לצפייה. ראש הממשלה ביקש זאת, במטרה לפרסם אותו למען ההשפעה על התודעה העולמית בימים קשים אלו, כשישראל מפסידה בחזית ההסברתית בעולם. 
בנוסף, אותו סרטון של התצפיתניות מנחל עוז שפורסם אמש, הוצג כבר במרץ בפני קבינט המלחמה, שביקש להקרין אותו גם לקבינט המורחב. רק חמישה שרים הסכימו לצפות בסרטון קשה זה: חילי טרופר, ישראל כץ, מירי רגב, גילה גמליאל ואיתמר בן גביר.
 
כמו כן, בנוסף לבקשת נתניהו לערוך את סרט הזוועות, חברי קבינט המלחמה ממשיכים לדון על סוגיית הפסקת הלחימה, כשנתניהו לא מעוניין לעצירת הלחימה בשום שלב: "נצטרך לדון בהפסקת מלחמה בשלב זה או אחר", מסר גורם בכיר בקבינט בנושא והמליץ שצריך לתת לצוות המשא ומתן להגיע עם הצעה בנושא.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נתניהו תתבייש
    זורי 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתניהו וגנץ תתבישו לכו הביתה . ידעתם חודשים על הסרטןון. ראיתם אותו. ואתם משחקים אותה עכשיו כמה שזה נורא לחזור לנושא ומתן אתם השתגעתם איזה ראש ממשלה יש לנו מזל שההורים פרסימו עכשיו אחרת נתניהו היית ממשיך להתעלם ולהשאיר את הבנות עד אין קץ שיהיו שפחות מין. מה קרה לך נתניהו גנץ. אתם כלום ושום דבר כהה ליבכם איזה ראש ממשלה חוק אחד תעשו עכשיו בשקט שלא יחקרו את נתניהו. מליונים יצאו לרחובות.
    סגור
  • 1.
    סרטונים
    ישראלי 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעולם אטום צריך להראות ולהשמיע הכל גם את הסרטון של אותו נבלה על קביים שמגיע כדי לבזוז ואת ההקלטה של אותו רוצח אכזר המתקשר להוריו בהתלהבות כמה יהודים הוא רצח והתגובה הנלהבת של הוריו את כל זה צריך להשמיע ולהראות כל הזמן
    סגור