בארץ

פיקוד העורף מודיע: זה מה שיקרה לפעילויות החינוכיות מחר

ברקע המתקפה האיראנית על ישראל, פיקוד העורף מודיע על ההנחיות שהטיל על הציבור יישארו בתוקף. במסגרת ההגבלות, הוחלט על איסור קיום פעילויות חינוכיות בכל רחבי הארץ ועל הגבלת התקהלויות (עד 1,000 איש בלבד). ביישובי עוטף עזה וקו התפר ההנחיות אף הדוקות עוד יותר
מערכת ice |  1
דובר צה"ל דניאל הגרי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
אתמול (מוצ"ש), פיקוד העורף הודיע על שינויים משמעותיים במדיניות ההתגוננות של הציבור, במסגרתם הוחלט על איסור קיום פעילויות חינוכיות בכל רחבי הארץ ועל הגבלת התקהלויות (עד 1,000 איש בלבד). ההחלטות התקבלו על רקע הערכת מצב חדשה בשל המתיחות הביטחונית בין ישראל לאיראן, שהגיעה לשיאה עם מתקפת הכטב"מים והטילים שנשלחו לישראל.
הערב (ראשון), צה"ל עדכן כי ההנחיות יישארו בתוקף לפחות עד מחר בלילה, ללא שינוי. מתוך כך, ביישובי עוטף עזה, למשל, הוחלט הוחלט כי עובדים יורשו להגיע למקומות העבודה רק במידה ויש בהם מרחב מוגן או שהם קרובים למרחב מוגן אליו ניתן להגיע בזמן התקני. ההתקהלויות הוגבלו לעד 300 איש בשטח סגור, ו-100 איש בשטח פתוח. בקו העימות מדובר על התקהלויות של עד 30 איש בשטח פתוח, ו-300 איש בשטח סגור.
במסיבת עיתונאים שנערכה אתמול עם תחילת המתקפה האיראנית, דובר צה"ל דניאל הגרי מסר: "לפני זמן קצר איראן שיגרה כלי טיס בלתי מאויישים משטחה לעבר שטח מדינת ישראל.  צה"ל נמצא בכוננות גבוהה ומגבש תמונת מצב בכל עת. מערך ההגנה האווירית נמצא בכוננות גבוהה במקביל למטוסי חיל האוויר וספינות חיל הים שנמצאים במשימת הגנה על שמי המדינה.  צה"ל במעקב אחר כלל המטרות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    Hii
    Ask 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Yyyrtyiku u
    סגור