בארץ

מתקפת טילים נרחבת ו"עיר בעלטה": תרחיש האימים אליו יש להתכונן

בשל החשש ממתקפת טילים על תחנות הכוח, ראש עיריית אשדוד פרסם הודעה לתושבים המבקשת מהם להתכונן למצב חירום בו הם ינותקו מהחשמל לכמה ימים, וכינה אותו "עיר בעלטה". כמו כן, ציין כי יפתחו מרכזי שירות ייעודיים לציבור שיתנו מענה וסיוע לתושבים
מערכת ice |  1
shutterstock ,pexels (צילום shutterstock)
ברקע החשש ממערכה רחבה יותר על רקע ההתחממות מול חיזבאללה ואיראן, ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי פרסם הודעה לתושבים המעדכנת את היערכות העירייה לקראת מצב חירום. "בכל נקודת זמן עלולה להיות הסלמה אזורית, בעיקר מהגבול הצפוני, בעלת פטונציאל להתפתח למתקפת טילים".
לסרי ציין כי לא מדובר בהודעה על התפתחות חדשה או על החמרה במצב הביטחוני, אך חשוב להסב את תשומת לב התושבים לתרחיש האפשרי, ועל כל משפחה מומלץ להתארגן למצב חירום שכזה. במהלך ישיבה שהתקיימה, התקבלו ההחלטות לפתוח את כלל המקלטים העירוניים, להגביר את הכוננות בקרב עובדי העירייה וכן להיערך למצב של "עיר בעלטה".
 
ראש העיר הסביר כי בעקבות פגיעות טילים בתחנות כוח, קיימת אפשרות לניתוקי חשמל שיימשכו כמה ימים. העירייה תקים שישה מרכזי שירות לציבור שיתנו מענה לציבור המונשמים וחולים המחוברים למערכות מצילות החיים הזקוקות להטענה. כמו כן, צורפה רשימת ציוד הכרחי הכוללת כמה מוצרים בסיסיים אשר אמורים להספיק ל-3 ימים של שהייה בבית ללא חשמל.
נזכיר כי התאחדות התעשיינים פנתה בחודש פברואר למנהלי מפעלים הממוקמים בצפון הארץ, וקראה להם להיערך לקראת תרחיש של הסלמה בגזרה, שצפויה להיגרר למלחמה. כמו כן, הם התבקשו להתכונן להפסקות חשמל ממושכות, הפסקת אספקה של גז טבעי, שיבושים ברשת הסלולרית וכן גם בתנועת משאיות ואספקה חיונית
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתקפת טילים נרחבת ו"עיר בעלטה": תרחיש האימים אליו יש לה
    רוני 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה כיף להבהיל תושבים!!!
    סגור