בארץ

לאחר שנמנע אסון כבד - שר הפנים הגיע לביקור: "בלתי נסבל"

שר הפנים משה ארבל ביקר במתחם הרמה הממוקם בגני תקווה, בשל ההזנחה המתקיימת באזור במשך שנים הפוגעת בקשישים ובמיעוטי יכולת המתגוררים בבניין. 
שר הפנים: "זה לא סלמס שרואים אפילו במדינות הכי נכשלות"
מערכת ice |  1
משה ארבל (צילום נועם רבקין פנטון פלאש90)
שר הפנים משה ארבל הגיע לביקור במתחם הרמה בגני תקווה ביוזמת טל מתתיהו סגן ראש העיר. במשך שנים הוזנח מתחם הרמה הממוקם בגני תקווה בו מתגוררים לא מעט קשישים ומעוטי יכולת בישראל. עם השנים ובשל מצבו הרעוע של הבניין שבו הם גרים - ישנם דיירים רבים שכמעט ולא יוצאים מביתם.
רק לפני חודשים ספורים אסון כבד נמנע במתחם. כאשר במהלך שעות הלילה נשמע קול נפץ מחריש אוזניים, כאשר יצאו החוצה כדי לגלות שנפלה בכניסה לבניין מאחד הבניינים במתחם חתיכת בטון גדולה היישר לכניסה ורק בנס נמנע אסון כבד. 
לצד זאת,  במהלך החורף הדיירים סובלים מנזילות בכל מקום, עובש, וריקבון המסכן את בריאותם. הם דורשים לקדם פרויקט פינוי קריטי בבניינים הישנים והרעועים, אשר מציבים את חיי התושבים בסכנת חיים מוחשית.
 



בעקבות כך, הגיע שר הפנים לביקור במתחם והביע את דאגתו בנושא: "לראות דבר כזה במרכז הארץ, זה בלתי נסבל. לא נתפס. זה לא סלמס שרואים אפילו במדינות הכי נכשלות, והמשימה שלנו של כולנו, זה להפוך את המקום הזה לפנינה שהוא ראוי לו, מתחם הרמה בגני תקווה לא יכול להישאר ככה".

מלבד זאת, ציין שר הפנים משה ארבל כי יש להבין את הסיכון הרב הטמון במבנה המגורים והוסיף בפני בכירי עיריית גני תקווה: "המציאות הזו מעידה על פערים שמדינה מתוקנת לא יכולה להכיל. אנחנו נעמוד לימינכם בכל מה שיידרש״. 

(צילום: באדיבות תושבי מתחם הרמה)

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביקור שר הפנים במוסד" הרמה" בגני תקוה
    אורי 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משהוא השתנה במשרד הפנים מאז ש משה ארבל נבחר להיות שר שאיכפת לו מכלל התושבים במדינה. תבורך .
    סגור