בארץ

הותר לפרסום: סמ"ר איתי חן נפל וגופתו מוחזקת בידי חמאס

חלל חטוף בידי חמאס: צה"ל הודיע היום על נפילתו של סמ"ר איתי חן בן 19, לוחם בגדוד 75. הרבצ"ר קבע כי הוא נהרג בשבעה באוקטובר. משפחתו הודיעה כי לא תתקיים הלוויה עד שגופתו תוחזר לישראל

מערכת ice | 
סמר איתי חן זל (צילום דובר צהל)
היום (שלישי) הותר לפרסום כי סמ"ר איתי חן בן 19, לוחם בגדוד 75, נפל וגופתו מוחזקת בידי חמאס. איתי לחם בגדוד שיריון ונחטף מהבסיס בנחל עוז בשבת השחורה. מלבד האזרחות הישראלית חן החזיק גם באזרחות אמריקנית. כחלק מהמאבק לשחרורו הוריו נפגשו עם  ביידן וקאמילה האריס.
ממשפחתו נמסר: "בצער רב אתמול הצבא הראה לנו ממצאים מודיעניים חדשים שמאשר את הגרוע מכל. תודה לכולם על התמיכה והחיבוק האין סופי. חגית ורובי". ממטה משפחות החטופים נמסר: "איתי היה תמיד מוקף חברים, אדם אהוב שסוחף אחריו אנשים. היה מאוד מחובר לגוצ׳י הכלב של המשפחה. איתי אהב את הארץ, לצאת לטייל והיה מדריך בכיר במש״צים, מלח הארץ". 
ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר: "תושבי העיר נתניה המומים, מזועזעים ומתקשים לקבל את ההודעה על הירצחו של בן העיר, איתי חן היקר. כולנו מאמצים לליבנו את האבא רובי, את האמא חגית, את האח, את הסבא ואת כל בני משפחת חן היקרים. כל כך רצינו שאיתי שלנו יחזור הביתה בשלום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה