בארץ

נהגי המוניות בדרך לשביתה? זה הצעד הדרמטי שצפוי להתרחש

בעקבות הרפורמה שמשרד התחבורה אישר לאחרונה, במסגרתה הועברה הסדרת פעילויות המוניות בנתב"ג לחברת "גט", נהגי המוניות בנמל התעופה הבינלאומי של ישראל צפויים לקיים הפגנה שעשויה להשפיע על הנוסעים
מערכת ice |  2
מוניות (צילום shutterstock)
על רקע הרפורמה שמשרד התחבורה אישר לאחרונה, במסגרתה העביר את הסדרת פעילות המוניות בנתב"ג לחברת "גט", נהגי המוניות בנמל התעופה הבינלאומי של ישראל צפויים לקיים מחר (חמישי) הפגנה.
כזכור, רשות שדות התעופה הודיעה היום לאחרונה על זכייתה של חברת  "ג'י טי גטאקסי סרוויסס ישראל בע"מ", הפועלת תחת המותג Gett, במכרז להפעלת שירות המוניות מנתב"ג לכל חלקי הארץ. תקופת ההתקשרות הינה לתקופה של ארבע שנים.
בהתאם לתנאי המכרז, על החברה הזוכה יהיה להפעיל, לנהל ולפקח על מערך שירות המוניות. זאת תוך שהיא מעניקה לנוסעים שירות מיטבי בהתאם למדדי רמת השירות שנקבעו במכרז. במסגרת זו Gett תצטרך לספק פתרון טכנולוגי לרישום המוניות, ניהול התורים ושילוח המוניות. באחריות החברה יהיה לדאוג לזמינות מוניות ולדאוג להיצע מוניות זמינות בהתאם לביקוש ובכלל זה בתקופות עומס.
חשוב לציין כי לא ברור אם ההפגנה המדוברת תדרדר לכדי שביתה כוללת, ולכן לא ידוע האם הנוסעים יפגעו מהמהלך המדובר. עם זאת, בעבר כבר התקיימו כמה הפגנות מסיבות דומות ולכן חשוב להתכונן לכל תרחיש.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צריך קו אוטובוס
    אלברט 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריכה חברת אוטובוסים להסדיר קו קבוע לחיפה ולירושלים וב"ש עם לוח זמנים קבוע כולל שישי שבת ולילות כמו בכל מדינה מתוקנת שאין בה עירוב של דת ומדינה
    סגור
  • 1.
    נהגי מוניות
    קוקי 02/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודקים הנהגים הכל מתיקר ולהם מורידים את המחיריםהוצאות של מונית גדולות מאוד
    סגור