בארץ

נטלי דדון במתקפה: "בושה שאחות שכולה צריכה לצפות בזה, חבורת מנותקים"

רותם גרינגליק, אחותו של שאול גרינגליק ז"ל אשר נפל בלחימה ברצועת עזה, התעמתה מול מפגינים נגד המלחמה בלב תל אביב, וקראה לעברם: "אנשים מתים, מי אתם בכלל?". הכוכבת נטלי דדון יצאה להגנתה, וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "על מי אתם מגנים? פשוט בושה"
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
היום (שלישי) נערכה בתל אביב הפגנה אשר קראה להפסקת הלחימה ברצועת עזה, כשברקע מתנהלת מערכת הבחירות לרשויות המקומיות בישראל. רותם גרינגליק, אחותו של שאול גרינגליק ז"ל שנפל בלחימה ברצועת עזה, התייצבה בפני המפגינים וקראה לעברם: "חיילים מתים, אנשים מתים, מי אתם בכלל?".
במהלך סרטון שפורסם ברשתות החברתיות, נראית גרינגליק כאשר היא מתעמתת עם אותם מפגינים ומתקשה להבין כיצד הם תומכים בהפסקת הלחימה שנכפתה על ישראל. על האירוע המדובר היא כתבה כי "באמצע כיכר הבימה, בזמן שחיילים שלנו נלחמים כדי לשמור על ביטחון האזרחים ולהחזיר את החטופים, התקיימה הפגנה של ישראלים קיצוניים בעד העזתים ונגד מדינת ישראל, ופשוט לא יכולתי לעמוד מנגד". עוד היא הוסיפה כי אחיה נפל על הגנת העם והארץ, ועצם קיום ההפגנה "מעציב אותה מאוד".
 
 
גם משפיענית הרשת נטלי דדון התייחסה לאירוע בחשבון האינסטגרם שלה, וכתבה בכעס: "פשוט בושה שאחות שכולה צריכה לצפות בשלטים המאשימים את הצבא". עוד היא הוסיפה: "חבורת מנותקים, על מי אתם מגנים?!? האם הרצון לצאת יפי נפש שמלקקים לאויבינו עולה על כל חמלה שיש בכם כלפי העם שלכם?!?!! אתם פשוט בושה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה