משפט

זוועה בעיר גדולה במרכז: תושב כיוון אקדח לעבר ראש העיר

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, פרסם הערב כי המשטרה עצרה שלושה צעירים שאחד מהם שלף אקדח לעברו: "כל מה שהפריד בין קביעת זהות ראש העיר הבא בקלפי או ברצח בירייה, היה לחיצה על ההדק"
מערכת ice | 
אקדח
שלושה חשודים נעצרו היום (רביעי) ברמת גן, לאחר שאיימו על ראש העיר כרמל שאמה הכהן. כך חשף הערב בעמוד הפייסבוק שלו.
"המשטרה עצרה היום 3 צעירים", כתב שאמה הכהן, "לאחר שאחד מהם רץ בטירוף לעבר הרכב שלי תוך שהוא שולף אקדח ומכוון אותו לראשים שלי ושל העוזר שלי שנהג לצידי. בעודי עומד בפתח חנות ירקות ומקשיב לתושבים, חולף רכב אאודי של "החברה הטובים" וצורח נאצות כלפי ומאחל לי וללהט"בים בשפת ביבים את "מיטב האיחולים".
"לאחר כמה דקות אנו מבחינים באותו רכב חונה באופן עברייני באמצע הרחוב בצד השני של הכיכר כשיושבי הרכב מכונסים 20-30 מ' במרכז הכיכר. עצרנו לצלם אותם, ואז אחד מהם פותח בריצה מטורפת אל עבר הרכב וחלון הנהג, תוך שהוא שולף אקדח, מכוון אותו אלינו, צורח את שמי ומכנה אותי "שוטר מלשין".
"זכותם של העבריינים להצביע להחלפת ראש העיר, אין זכות לשום אדם להחדיר שיח אלים ובטח לא לפעול באופן אלים ובטח ובטח לא לרדוף אחרי ראש העיר עם אקדח שלוף", כתב שאמה הכהן.
"עלי לא ניתן לאיים ואותי לא ניתן להפחיד, אבל הפעולה הזו הטילה מורא והכניסה לחרדות עובדות ועובדי עירייה ובני משפחה שלי, וכל מה שהפריד בין קביעת זהות ראש העיר הבא בקלפי או ברצח בירייה, היה היום לחיצה אחת על ההדק.
"אני סומך ב-100% על משטרת ישראל שמיד פשטה על מספר מקומות בעיר שתמצה את החקירה. אנחנו עיר מתוקנת במדינת חוק ולא איזה כפר בעולם השלישי", סיכם כרמל שאמה הכהן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה