משפט

זוועה בסופרמרקט: הנער הוציא סכין - ושדד את כל הקופה

לאחר שהתקבל דיווח בגין שוד מרכול ביישוב אלעד, נחשף כי תושב ראש העין בן 19 הוא החשוד בפרשה. לאחר שהגיע למקום, שלף כלי חד לתדהמת הקופאיות, גנב כסף מהמרכול ונמלט המקום עם חברו בן ה-17. החקירה עודנה נמשכת
מערכת ice | 
סופרמרקט (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
חוקרי תחנת ראש העין פתחו בשבוע שעבר בחקירה עם קבלת דיווח בגין שוד מרכול ביישוב אלעד. מהחקירה עלה כי החשוד, תושב ראש העין כבן 19, הגיע למקום ועל פי החשד שדד באיומי סכין את הקופאיות במקום. הקופאיות הופתעו והיו המומות מאירוע. החשוד נמלט מהמקום ביחד עם חברו - קטין בן 17 שהמתין בחוץ עם אופנוע.
<
חקירה מואצת שניהלו חוקרי מחלק הנוער בתחנת ראש העין הביאה למעצר הקטין ואתמול הוארך מעצרו בבית המשפט בפתח תקוה עד היום (שלישי), אז יתקיים דיון נוסף בעניינו. כאמור, שוטרי התחנה עצרו את החשוד בשוד הבוקר והוא יובא מחר לדיון בבית המשפט בפתח תקוה בבקשה להאריך את מעצרו. החקירה נמשכת על ידי המשטרה.

 
בשבוע שעבר נער בן 16 צולם בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות כשהוא יורה בנער אחר ברחובות תל אביב. ככל הנראה אירוע הירי התרחש בעקבות סכסוך שהתגלע בין שני הנערים, וגרם לפציעתו הקשה של הנער השני. בסרטון נראה החשוד כאשר הוא מגיח מאחורי רכב עם נשק שלוף ויורה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה