משפט

ההתעללות בפעוטות: בית המשפט הרשיע את הגננת אילנה סויסה

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע על פי הודאתה את אילנה סויסה (55) משדרות בגין התעללות ותקיפה של קטינים, עליהם הייתה אחראית במסגרת עבודתה כגננת בפעוטון

מערכת ice | 
גן ילדים (צילום Michael Giladi/Flash90)
אתמול (שלישי) בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע את אילנה סויסה (55) משדרות בהתעללות ותקיפה של קטינים. מכתב האישום המתוקן שהוגש על ידי עו"ד רננה לוי מפרקליטות מחוז דרום, בו הודתה סויסה, עולה כי במועדים הרלבנטיים לכתב האישום עבדה סויסה כמובילת כיתה בכיתת התינוקיה במעון בשדרות.
סויסה שמרה על 18 פעוטות (בגילאי 6-18 חודשים), אשר מדי יום ביומו תקפה אותם והתעללה בהם נפשית ופיזית. בין היתר, דרכה על ראשו של אחד הפעוטות, צבטה והכתה, חבטה באחת הפעוטות באמצעות מקל של מגב, נתנה מכות אגרוף לראשם של פעוטות, בעטה בהם הטיחה ילדים מגובה בכוח לתוך לולים, משכה את הפעוטות בידיהם והפילה אותם לרצפה כשראשיהם הוטחו ברצפה ועוד.
שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע יובל לבידרו, הרשיע את סויסה בהתאם להודאתה בריבוי עבירות של התעללות בקטין ובריבוי עבירות של תקיפת קטין וחסר ישע. "סויסה ניהלה את הכיתה תוך שימוש תדיר באלימות כלפי הפעוטות, כשהיא משרה אווירה קשה של אלימות ופחד, ומנצלת את העובדה כי מדובר בפעוטות רכים שאינם יכולים להתגונן מפניה", תואר בכתב האישום.
תגובת ב"כ אילנה סויסה, עו"ד קובי בן שעיה: הצדדים הגיעו להסדר טיעון מוסכם לאחר מו"מ שבמסגרתו כתב האישום תוקן לקולא ונמחקו כ100 אירועים מכתב האישום המקורי, לאור קשיים ראייתים, הדבר קיבל ביטויי בגזר הדין ע"י בימ"ש שציין שההסדר הינו על הצד המקל.  מרשתי בחרה לקחת אחריות על מעשיה שבוצעו בתקופה רגישה, מורכבת וחריגה ביותר בחייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה