קריירה ולימודים

בעקבות תלונות ההורים על התעללות בפעוטות: גן הילדים בעפולה נסגר

התפתחות דרמטית בפרשת פעוטון הגן הקסום בעפולה: צו סגירה מינהלי הוצא  לגן והצוות שלו זומן לחקירה נוספת, זאת בעקבות תלונות על התעללות בפעוטות מצד צוות הפעוטון שהגישו הורים לפני כחצי שנה
מערכת ice | 
המחאה של ההורים בעפולה (צילום יחצ)
התפתחות דרמטית בפרשת פעוטון הגן הקסום בעפולה: צו סגירה מינהלי הוצא הבוקר (רביעי) לגן והצוות שלו זומן לחקירה נוספת, זאת בעקבות תלונות על התעללות בפעוטות מצד צוות הפעוטון שהגישו הורים לפני כחצי שנה ובעקבות התפתחות בחקירה, הוצא כאמור היום צו סגירה מנהלי לפעוטון והגננת ומטפלות נוספות זומנו לחקירה נוספת.
הפרשה החלה כבר בחודש יוני עם תלונות על התעללות בילדים שהגישו ההורים כנגד גננת וסייעת בפעוטון בעפולה. באוגוסט נשלח הצוות למעצר בית קצר, החקירה התנהלה בתחילתה באיטיות ומעט לאחר תחילת שנת הלימודים אף נפתח הפעוטון כרגיל. ההורים הכואבים, מלווים במטה המאבק למען הילדים ובעורכת הדין לגטיוי, יצאו למאבק בקריאה לא לאפשר את פתיחת הגן ולזעוק כנגד אוזלת היד של משטרת עפולה המתעכבת עם החקירה והפגינו מול תחנת המשטרה ומול הפעוטון.
בלחץ ההורים ועוה"ד שנמשך בחודשים האחרונים ולאחר התערבות מפקד המרחב  חודשה החקירה ואיתה צפייה בחומרי המצלמות שגילו לחוקרים חשדות לאירועים קשים נוספים מצד הצוות החינוכי והיום הוצא צו הסגירה והגננת וסייעת זומנו לחקירה. . עו"ד קארין לגטיוי, המייצגת את ההורים של ילדי הגן, סיפרה: "אנו מברכים על סגירת הגן ומצפים להתקדמויות נוספות. לא נשקוט עד שימוצה הדין ויובטח שלומם של כל הפעוטות"!
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה