משפט

אביבית בר זוהר בצרות: נתבעת במיליון שקל וחוטפת תלונה במשטרה

כוכבת הרשת והריאליטי חתמה על הסכם שותפות עם אודיה בר בעסק למכירה ושיווק לעדשות מגע. שיתוף הפעולה בין השתיים לא צלח וכעת מגיע לבית משפט ואף למשטרה כשהיזמית הצעירה טוענת לגניבה לכאורה של הכוכבת
מערכת ice |  3
אביבית בר זוהר (צילום אינסטגרם/ אביבית בר זוהר)
כוכבת הרשת, והאח הגדול בעבר, אביבית בר זוהר, חוטפת תביעת ענק על סכום של מליון שקל ותלונה במשטרה, כך פרסם הערב (רביעי) כתב התרבות והרכילות של ישראל היום, ערן סויסה.
על פי הדיווח של סויסה, כוכבת הרשת והריאליטי "חתמה על הסכם שותפות עם אודיה בר בעסק למכירה ושיווק לעדשות מגע. שיתוף הפעולה בין השתיים לא צלח וכעת מגיע לבית משפט. בתביעה שהוגשה בשבוע שעבר בבית המשפט השלום בתל-אביב על סכום של מליון שקלים נטען כי בר זוהר לא עמדה בהתחייבויותיה שבהסכם וגם כי בר זוהר מוכרת את המוצר אך לא מעבירה תמורה לתובעת".

עוד נטען בין היתר מצד בר, כי הועברו לבר זוהר אלפי זוגות עדשות בעלות של מיליוני שקלים לכאורה אך התובעת לא זכתה לתמורה עבורן. על פי התביעה: ״בר זוהר מוכרת בחנויות, ולתובעת יש ראיות חד משמעיות שנמכרות ונפתחות עדשות בימים אלה, כאשר הכספים והחשבוניות של המכירות יוצאות על שם בר זוהר ולא מועברות תמורה לאודיה בזמן שמדובר בסחורה שנרכשה ממיטב כספה תוך לכאורה לגניבה.
עוד נכתב: "הנתבעת מוכרת באתרים שלה את הרכוש הבלעדי של התובעת תוך שהיא נוטלת את הכספים ולוקחת אותם לכיסה״. בר, בת ה-21, פתחה את העסק העצמאי ממכיסה הפרטי לפני כשנה ובר זוהר נכנסה כשותפה רק כשהוקם. בר זוהר גם מסתבכת עם המשטרה כאשר הוגשה תלונה על גניבה לכאורה.
עו״ד טל שחר המייצג את בר זוהר טען: "מדובר בתביעת סרק חסרת שחר שאין בה כלום למעט ניסיון להבנות מהמוניטין של אביבית, לנסות להוציא ממנה כספים שלא כדין והניסיון ייכשל. התביעה תתברר בבית המשפט וכל טענותיה של התובעת יופרכו. התביעה מהווה בזבוז זמן ולא מעבר לכך״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ??
    מימי 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחפס פריר סיבוב ביפו אולי תשלם איזה גועל אמת במדינה כמו שלנו אין מספיק בעיות שעמום הורג אותנו
    סגור
  • 2.
    כתלק כוכבת רשת
    איריס 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    במה מתבטאת הכוכבות שלה בדיוק ???כולה ריקנות ,כולה מנותחת מה יש לה להציע ??במה היא מוכשרת בדיוק ?חוץ מלככב במדורי הרכילות ,השקות וקבלת מתנות ..אעלק "להיבנות על המוניטין שלה"...איי איי מי ישמע
    סגור
  • 1.
    שתמכור שד (ל"ת)
    אני 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור