משפט

אורטל עמר תרוויח מההקלטות של בן אל? "אקבל מאות אלפי שקלים"

אושיית הרשת הסבירה האם היא דורשת כסף בתביעה שלה על הדלפת ההודעות הקשות מהאקס: "בטח, מאות אלפי שקלים, ואני גם אקבל את מה שאני רוצה. אני לא אוותר על זה. זה מעבר אליי, אנשים צריכים ללמוד. בילדים לא נוגעים. אין שום סיבה שהודעות כאלה יסתובבו חופשי על חשבון הגב שלו"
מערכת ice |  7
אורטל עמר, בן אל תבורי (צילום רפי דלויה, פלאש 90/ יונתן זינדל)
אין ספק שאורטל עמר והאקס המיתולוגי והאב של בנה, בן אל תבורי לא היו חברים גם לפני הדלפת ההקלטות המפורסמות ההן בהן הטיח בה מילים קשות ואפילו נגד תו פרינס בנו הקטן, אבל בימים אלו מתנהל משפט על ההדלפה של הקטעים בשיחה הקשה בין השניים ועמר לא מתכוונת לעצור.
בראיון מקיף למאקו היא סיפרה: "בואי נתחיל מהסוף, זה פגע בי מאוד, נפשית, תדמיתית, מול בן אל – כי כולם חשבו, כולל בן אל, שאני זאת שהוציאה את ההקלטות. לקח לי שבוע לקום מהמיטה, ואני אדם חזק. לא האמנתי שזה מה שקורה לי. גם בן אל האשים אותי, אז זה עוד יותר הוסיף לעליהום. אף אחד לא יצא להגנתי, כולם יצאו נגדי, איזו אמא גרועה אני, איך עשיתי דבר כזה. זאת לא אני! אף אחד לא האמין לי. ובתוך כל העליהום הזה, העיתונאי שפרסם לא טרח אפילו להבהיר שזו לא אני".

עוד היא סיפרה: "אנחנו עוד לא הגענו לישורת האחרונה, ואני מבטיחה לך שכל מי שצריך להתנצל עוד יתנצל. ההתנצלות חשובה יותר מכל סכום כסף שאני אקבל. מאוד חשוב לי שאנשים יידעו שלא אני העברתי את ההקלטות, שזה יהיה מאוד ברור, אם מישהו עדיין חושב אחרת. אם הייתי זו שמעבירה את ההקלטות, לא הייתי יכולה לתבוע או להגיש תלונה במשטרה, כי כשיש צד אחד שמאשר את השימוש, אפשר להשתמש. גם בן אל הגיש תלונה במשטרה. אבל המשטרה סגרה את התיק בטענה שזה לא מספיק ראייתי".
האם היא פחדה שתו פרינס ישמע יום אחד את המילים של אביו? "ברור. זה היה הפחד הכי גדול שלי. אלה לא הודעות שהיו צריכות להתפרסם, נקודה. עיתונאי אחראי שמספר את הסיפור כמו שצריך, לא מוציא הקלטה ערוכה אפילו בלי לבקש ממני תגובה. כשסויסה פרסם את הדבר הזה הוא לא חשב לא עליי ולא על תו. הכי חמור שהוא לא חשב על תו, כי אלה דברים שנאמרים על קטין, הוא לא פרסם קללות שרק אני קיבלתי. הוא לא פרסם סתם ריב קולני בין בני זוג. הוא פרסם אלימות שהופנתה לילד קטן. לא ייתכן שתו ילך איתי לגינה ושילדים יחקו את הדברים שנאמרו כי זה עלה בטיקטוק. המלחמה שלי הייתה שזה ירד מהאוויר, וזה ירד מהאוויר. התחננתי, מלא זמן, זה לא עניין אותם. רק כשהגעתי לבית המשפט והגשתי תביעה הם הורידו את זה מהאוויר".
לסיום הסבירה האם היא דורשת כסף: "בטח, מאות אלפי שקלים, ואני גם אקבל את מה שאני רוצה. אני לא אוותר על זה. זה מעבר אליי, אנשים צריכים ללמוד. בילדים לא נוגעים. אין שום סיבה שהודעות כאלה יסתובבו חופשי על חשבון הגב שלו".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    עוד דרמות
    רוחמה 12/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לנו כוח לדרמות שלהם.
    סגור
  • 4.
    צודקת , תכלס. (ל"ת)
    Mirie 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ??????
    !!!! 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צדיקה את לא מילכדת אותו מגיע לך מזונות ע״פ חוק עבור הילד מעבר לכך מה ? היית נשואה לו היית חברה שלו בת זוג והבכיינות שלך לא מרשימה אף אחד אין ויכוח על דמי מזונות וכו מה שיקבע בית משפט ומה עוד תירצי שיחזיק אותך כל חייו?
    סגור
  • 2.
    גרושה זה מקצוע
    גרשון גרשוני הגרוש 12/2023/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    התחתנה כדאי להתגרש..... מי אמר שגרושה זה לא מקצוע מכניס ???
    סגור
  • !!!!!!
    ????? 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה שידוע הם לא היו נשואים
    סגור
  • טעותך
    אכפת לי 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם לא נשואים בכלל היו "זוג" הם רווקים
    סגור
  • 1.
    איך ההקלטות הגיעו לעיתונאי???? (ל"ת)
    אני 12/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור