משפט

רשות המסים בהחלטה חשובה: תרומות לחיילי צה"ל ישוחררו

רשות המסים אישרה את מתווה לשחרור תרומות לחיילי צה״ל. במקרה של ציוד לחימה שצה״ל מאשר את קבלתו, נציג משרד הביטחון יגיש הצהרת יבוא למכס ומשרדהביטחון יעביר לצה״ל
מערכת ice | 
רשות המסים יוצאת למלחמה (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
באישור רשות המסים, מתווה לשחרור תרומות לחיילי צה״ל התקבל. בהנחיית שר האוצר, סיכמו רשות המסים וכן משרד הביטחון את המתווה לשחרור תרומות לחיילי צה״ל, התורמים יפנו למינהלת תרומות מיגון של משרד הביטחון.
במקרה של ציוד לחימה שצה״ל מאשר את קבלתו, נציג משרד הביטחון יגיש הצהרת יבוא למכס ומשרד הביטחון יעביר לצה״ל. במקרה שלא מדובר בציוד לחימה, התורם יפנה למינהלת עם רשימת סחורות וכמויות. הוחלט כי הרשימה תבדק על ידי משרד הביטחון ותועבר להמשך טיפול במכס.הנוהל יפורסם באתר רשות המסים. 

לצד זאת, תנקוט רשות המסים בתקופה הקרובה במדיניות של סיוע פרטני למשרתים במילואים ולתושבי עוטף עזה והדרום. במסגרת מדיניות זו הוחלט כי משרתי מילואים שגויסו, וכן תושבי הדרום ועוטף עזה שלא הגישו דיווחים תקופתיים לחודש ספטמבר 2023 במועד, יוכלו לקבל ביטול מלא של קנסות, הפרשי הצמדה וריבית. הטיפול יבוצע באמצעות פניה פרטנית באמצעות ערוצי התקשורת המקוונים.
עוד הוחלט כי במסגרת הסיוע של רשות המסים לתושבי עוטף עזה והדרום, יינתן תיעדוף לפניות שיוגשו על ידם בערוצים המקוונים, הן במערך הפניות לציבור והן במערכת הפניות למייצגים. במקביל פתחה רשות המסים ערוצי פניות ייעודיים עבור משרתי מילואים, הן במערך הפניות לציבור והן במערכת הפניות למייצגים, בכלל הנושאים, אשר נועדו לאפשר טיפול מהיר בפניות אלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה