משפט

כתב מאקו נושם לרווחה: אלו החשודים בהנחת המטען בפתח ביתו

שוטרי המחוז הדרומי שני חשודים, בשנות ה-20 לחייהם שחשודים בהפעלת מטען הצינור בפתח ביתו של כתב מאקו שמעון איפרגן. השניים הובאו לחקירה בימ"ר נגב ויובאו בפני בית משפט השלום בעיר, בבקשה להארכת מעצרם על סמך הראיות שנאספו
מערכת ice | 
משטרת ישראל (צילום shutterstock)
האלימות והאיומים כנגד עיתונאים ייפסקו? בסך הכל 10 חודשים חלפו מאז שרימון הלם הונח בפתח ביתו וכן רימון נזרק אל עבר חניית הבניין בו מתגורר כתב הפלילים של mako שמעון איפרגן ובלילה של יום רביעי זה קרה שוב עם פיצוץ עז שהרעיד את השכונה.
על פי מאקו, אחרי פעילות מבצעית מאומצת, נעצרו אמש (חמישי) שוטרי המחוז הדרומי שני חשודים, בשנות ה-20 לחייהם שחשודים בהפעלת מטען הצינור. השניים הובאו לחקירה בימ"ר נגב ויובאו בפני בית משפט השלום בעיר, בבקשה להארכת מעצרם על סמך הראיות שנאספו.
 
אחד החשודים נראה על פי התיעוד במצלמות האבטחה נכנס לבניין כשלראשו קסדת אופנוע. הוא זה שהצית את המטען, הניח אותו וברח במהירות ואחרי כמה שניות המטען התפוצץ וגרם לנזק ענק
מסתבר שהאלימות של עבריינים נגד כתבים ואנשי תקשורת עולה מדרגה שוב ונראה שלמשטרת ישראל אין תשובות. על פי הדיווח במאקו, בשעה 4 לפנות בוקר פיצוץ זעזע את הבניין בו גר איפרגן בשכונה מוכרת בבאר שבע.

החבלנים וכוחות המשטרה גילו כי מדובר במטען צינור שהונח בלובי הבניין שהונח על ידי העבריינים. נגרם נזק לרכוש, אבל אף אחד לא נפגע בפיצוץ. זאת הפעם השלישית שהעיתונאי הספציפי מקבל איום שכזה.
עוד דווח במאקו כי עד היום המשטרה לא מצאה את מניחי וזורקי הרימונים מהפעם הקודמת, זאת למרות הסרטונים שיש בידה מאירוע הזריקה. ימ"ר נגב גלגל את החקירה למשטרת רמת גן, שסגרה את התיק די מהר. בכך כנראה הבינו לכאורה העבריינים כי "אין דין ואין דיין"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה