משפט

חיים אתגר שולח מתחזה לכלא: זה הבכיר שמשלם ביוקר

לאחר שידור תחקיר "המתחזים" של חיים אתגר בקשת 12, בית משפט השלום בתל אביב הרשיע את מיכאל זרגרוב בעבירות קבלת דבר במרמה, זיוף ושימוש במסמך מזויף
מערכת ice |  1
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
לאחר שבית משפט השלום בתל אביב קיבל את עמדת הפרקליטות והרשיע את מיכאל זרגרוב בעבירות של קבלה במרמה, זיוף ושימוש במסמכים מזויפים, זאת בעקבות תחקיר של חיים אתגר בקשת 12, המגיש של 'חשיפה' ו'המתחזים' לא נשאר אדיש.
בסטורי שהעלה לעמוד האינסטגרם הפעיל שלו, אתגר שיתף הידיעה על המאסר המתקרב של זרגרוב וכתב על כך: "מורשע אחרי תחקיר שלנו, עובדות ותוצאות זו העבודה". כזכור, מיכאל זרגרוב, מתחזה שסימן את הדמויות הבכירות במדינה, הצליח לקבל לידיו מאות אלפי שקלים ואז נעלם. יוליה יאקוטובה, שעמדה בלב הפרשה, נשבעה לחשוף אותו ויצאה למסע שבסופו היא הצליחה במקום שבו אחרים לא.
לאחר שידור תחקיר "המתחזים" של חיים אתגר בקשת 12, בית משפט השלום בתל אביב הרשיע היום (חמישי) את מיכאל זרגרוב בעבירות קבלת דבר במרמה, זיוף ושימוש במסמך מזויף.
בתחקיר צוין אגב: "למרות שזרגרוב הורשע בהתחזות, הוא לא ריצה עונש מאסר והמשיך בשנים לאחר מכן להתחזות לקצין המעמיד למכירה חומרי חקירה רגישים. קורבן נוסף של זרגרוב, הוא אחד מאנשים העסקים הכי מוכרים בישראל ששמר את הסוד במשך שנים ארוכות. "זה אחד מהשיעורים הגדולים שלמדתי בחיים", מספר איש העסקים, "אם זה קרה לי - זה בוודאי יכול לקרות לכל אחד. קשה לי להאמין שזה היה קורה לי בעולם העסקי, זה קשה לי בעולם האישי, הפרטי שלי".
כזכור, על התחקיר נגדו בקשת 12, תגובתו של מיכאל זרגרוב למערכת "המתחזים" הייתה: "יש לי מסמכים ב-Apple ID שלי. אם אתם יכולים להמתין, יופי. אם לא, אני אפרסם אותם במקום אחר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתחזים לאגפ משפטי מדיני ומשכפלים דמיות שולחים סרטונים ב (ל"ת)
    קריית אונו 03/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור