משפט

מפגינים עם שלטים? צפויים לקנס של 750 שקלים: "רדיפה פוליטית"

תלה שלט מול ביתו של השר וייקנס ב-750 שקלים? האדריכל שנחקר לאחר שתלה שלט מול בית השר וסרלאוף השתומם: "אמרו לי שזו הוראה מלמעלה"
דוד זולדן | 
מחאה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
האדריכל יואב אנדרמן, תושב תל אביב שעוכב לחקירה לאחר שתלה שלט שני שלטים על גדר הבית של שכנו, שר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף (עוצמה יהודית), אמר ל-ynet Live כי "השוטרים שהגיעו לביתי אמרו שהם עוצרים אותי בגלל הוראות מלמעלה. העונש על העבירה המסוכנת הזו, 'השחתת פני מקרקעין', הוא קנס מקסימלי של 750 שקלים. מדובר ברדיפה פוליטית. במקום שבו תליתי את השלטים תולים שלטים של בייביסיטר".
ובתוך כך מתפרסם תיעוד ראשוני של רכב דורס מפגיני שמאל, שחסמו בצורה לא חוקית את נתיבי איילון, שפורסם אמש ברחבי הרשתות החברתיות, ותוך זמן קצר גרר גל תגובות זועמות, שהפנו אצבע מאשימה כלפי הממשלה ובעיקר נגד נתניהו עצמו.
ראש האופוזיציה יאיר לפיד מיהר להטיל את האשמה ופירות "ההסתה" של הממשלה וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "תמונות נוראות מתל אביב, בנס זה נגמר בפצועים בלבד. ההסתה האיומה מגיעה מתוך הממשלה. שייקחו אחריות, שיעצרו את השיסוי. שולח חיזוק לפצועים ולפטריוטים הישראלים בכל רחבי המדינה שנלחמים על הדמוקרטיה שלנו."
גם יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי נקטה במילים נוקבות: "הנהג המנוול שביצע את פיגוע הדריסה נגד המפגינים באיילון לא פעל בחלל ריק. מאחוריו עומדים פוליטיקאים מסיתים מהקואליציה שהתירו את דמם של המפגינות והמפגינים. הם אחראים לדריסה לא פחות מהדורס".
"כוח קפלן" מארגני מחאת השמאל נגד הממשלה פרסמו תגובה על אירוע הדריסה באיילון וכתבו ש"ההסתה של נתניהו מחלחלת ומביאה לנפגעים. מכונת הרעל שלו עובדת על טורבו בשעות האחרונות ומביאה לאירוע דריסה. הדם על ידיו של נתניהו".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה