משפט

יאיר נתניהו מגיב לפסק הדין: "דין אחד ליאיר". האם יערער?

פסק הדין נגד בנו של רה"מ ממשיך להסעיר תומכים מקרב המחנה הלאומי ועורכי דינו מתקוממים ובוחנים הגשת ערעור: "אסור שיהיה דין אחד ליאיר נתניהו ודין אחר לכל השאר"
דוד זולדן |  2
יאיר נתניהו (צילום shutterstock, באדיבות המצלם)
החלטת בית המשפט מהיום ולפיה יאיר נתניהו יאלץ לפצות את דנה כשדי בעקבות ציוצים בטוויטר בהם ייחס לה יחסים אינטימיים עם בני גנץ מקוממת את עורכי דינו של יאיר נתניהו וכעת הם מגיבים להחלטה ותוקפים בחריפות את השופטים.
עורכי דינו של בנו של ראש הממשלה פתחו ואמרו בהצהרה לתקשורת כי: "אף שבית המשפט דחה את טענותיה המופרכות של דנה כשדי כאילו יאיר נתניהו הטריד אותה ופגע בפרטיותה, הוא בכל זאת חייב את יאיר בסכום עתק על שיתוף פוסט".
עוד ציינו כי: "למרות שהחוק צריך להיות שווה לכולם, מאמירתו של בית המשפט משתמע שבגלל שיאיר הוא בנו של ראש ממשלה חלים עליו כללים אחרים. אסור שיהיה דין אחד ליאיר נתניהו ודין אחר לכל השאר. אנו בוחנים אפשרות להגשת ערעור".
מוקדם יותר היום בית משפט השלום בכפר סבא פסק כי יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה יפצה את דנה כשדי בסכום של 130 אלף שקלים בגין הוצאת לשון הרע. בפסיקתם ציינו השופטים: "הפרסומים שנסקרו וצוטטו בתיק זה והתגובות שנלוו להם, הם דוגמה מובהקת לשיח האלים, הבוטה ולעתים גם המביש המתנהל ברשתות החברתיות. חלק ניכר מהאמירות מזעזע ממש ומשולחת כל רסן".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה לא מאשפזים אותו בשערי מנשה ?! (ל"ת)
    פסיכי לגמרי 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הגיע הזמן שהילדז יחטוף את מה שמגיע לו
    חוחית 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא מחזיק מעצמו נסיך על שמותר לו הכל. הוא גם משוכנע וינסה להגיע לזה שהמדינה תשלם את העונש. אין גבול לחוצפה.
    סגור