משפט

ח"כ קרויזר במסר חד: "דורשים נקמה, דם יהודי אינו הפקר"

במערכת הפוליטית מגיבים מכל קצווי הקשת לפיגוע הירי בדרום הר חברון וקוראים לממשלה לפעול נגד הטרור ביהודה ושומרון: "עוד פיגוע דמים שהתאפשר רק בגלל העדר ההחלטה המתבקשת - כבישי יו"ש לא יהיו יותר מסלול ירוק לטרור"
דוד זולדן |  1
יצחק קרויזר (צילום נועם מושקוביץ דוברות הכנסת, freepik)
חבר הכנסת יצחק קרויזר (עוצמה יהודית) הגיב בזעם לפיגוע הרצחני בדרום הר חברון וכתב בעמוד הטוויטר שלו: "דורשים נקמה! דם יהודי אינו הפקר!".
השרה אורית סטרוק: "הלב זועק, הראש לא מוכן לעכל, עוד פיגוע-דמים שהתאפשר רק בגלל העדר ההחלטה המתבקשת, כבישי יו"ש לא יהיו יותר מסלול ירוק לטרור! שר הביטחון, ההחלטה בידך, קבל אותה לפני הפיגוע הבא".
ראש האופוזיציה יאיר לפיד: "פיגוע קטלני בדרום הר חברון, מחבלים נתעבים רצחו בדם קר אישה ופצעו קשה אדם נוסף. אני שולח ניחומים למשפחה על האובדן הקשה ומתפלל עם כל עם ישראל לרפואת הפצוע. כוחות הביטחון לא ירפו מהרוצחים, מרדף ועוד מרדף עד שישיגו אותם. מול הטרור נדרשת יד קשה ונחושה".
יו"ר ישראל בתינו, ח"כ אביגדור ליברמן הגיב: "פיגוע קשה מאוד בדרום הר חברון. אנחנו נמצאים תחת מציאות איומה בה מחבל נתעב יורה ורוצח בדם קר אישה ופוצע קשה גבר נוסף. אני שולח את תנחומיי למשפחת הנרצחת ומאחל איחולי החלמה מהירה ורפואה שלמה לפצוע הקשה. גם במקרה הזה מחולל הטרור האמיתי וזה שמברך על רצח יהודים הוא חמאס עזה, ולכן לא ניתן להתמודד עם גל הטרור הנוכחי בלי לחזור לסיכולים ממוקדים של ראשי הטרור, שיושבים ברצועת עזה וזוכים לחסינות מממשלת ישראל".
סגנית שר האוצר חה"כ מיכל וולדיגר: "כל עוד ינועו מחבלים באופן חופשי בשטחי C, נמשיך לצערי לראות פיגועים וקורבנות. ליבי עם הפצועות והפצועים ומתפללת לבשורות חיוביות. לממשלה שבה אני חברה אני אומרת: די עם הפקרות המעברים והיעדר המחסומים!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דם יהודי כן הפקר!
    פרבולה 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רק ביהודה ושומרון למעשה בכל הארץ.ו יהיה יותר דם אם "אנרכיסטים מעופפים" לא יתיצבו להגנת מדינה . לדעתי הם חייבים להיפגע קודם כל! הם יפגעו במשפחתי ובקרובי וחברי זה מאסכולה התומכת בהם המכריזה שאנו לא אחים,אם כך אנו אויבים ולכן מותר לנו הלא אחים להתגונן!
    סגור