משפט

חיים אתגר מזהיר: עוקץ הביטקוין והכרטיסים לעומר אדם נחשפים

הודעה ובה נכתב: "מועדון ההשקעות וויליאם: עברת בהצלחה והגעת למכסה להצטרפות לקהילת ניהול פיננסי זו. לאותות המסחר של מניות, קרנות, מט"ח ו-BTC יש שיעור הצלחה של 80%", היא ניסיון עוקץ, אבל המגיש הזהיר מתרמית נוספת: "
מערכת ice | 
המתחזים עם חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
קיבלתם הודעה ובה נכתב: "מועדון ההשקעות וויליאם: עברת בהצלחה והגעת למכסה להצטרפות לקהילת ניהול פיננסי זו. לאותות המסחר של מניות, קרנות, מט"ח ו-BTC יש שיעור הצלחה של 80%. ללמד אותך כיצד ללמוד במהירות מיומנויות השקעה בקבוצת הקהילה של המועדון. השב 1, לחץ על קישור הגישה כדי להצטרף"? היזהרו, מדובר בעוקץ.
מגיש 'המתחזים' ו'יצאת צדיק' בקשת 12, חיים אתגר, פרסם הודעה שקיבל ובה נכתב על עוקץ נוסף: "זה התחיל בזה שהנוכל פירסם מכמה פרופילים פיקטיביים שהוא מוכר כרטיסים לעומר אדם במחירים שהם יחסית נוחים לכל כיס לאחר מכן אחרי ששוחחנו איתנו בפייסבוק הוא נתן לנו מספר פלאפון שלו ( מה שנתן לנו יותר אמינות בנושא) היה לו תמונת פרופיל בווטסאפ והיה ממש נראה שהוא מתנהל בצורה ממש נורמלית. אחרי כמה דקות שדיברנו הוא שלח לנו תמונה של כרטיס (כמובן שהוא פיקטיבי ולא אמיתי) של ההופעה שרצינו ללכת אלייה כמובן שהתרגשנו וישר העברנו לו כסף".

עוד הוא כתב: "אחרי שהעברנו לו את הכסף הוא אמר שהוא שולח לנו את הכרטיסים גם במייל וגם בווטסאפ רק לפני זה אנחנו צריכים לשלוח לו קוד שקיבלנו גם במייל וגם בווטסאפ כדי שזה יעבור. אחרי שקיבלנו את הקודים שלחנו לו אותם בהודעה והמתנו. אחרי כמה דקות הבחור שקיבל את הקודים שם לב שמישהו השתלט לו על הווטסאפ ושולח את הבאה לכולם. למי יש בנק פועלים או לאומי דיסנקו, ויכול לעשות לי דקה טובה שישלח לי פרטי" כמה חברים שלא נכחו באותה סיטואציה חשבו שהחבר ששלח את ההודעה צריך כסף כי הוא נקלע לבעיה או משהו כזה".
לסיום נכתב: "חיים היקר זה הסתכם בזה שהועברו אלפיי שקלים לנוכל הזה אם זה בהעברות בנקאיות,משיכה ללא כרטיס או ביט. פנינו למשטרה ואמרו שיעזרו לנו חשוב לנו מאוד שהסיפור הזה יקבל חשיפה וישים נורת אזהרה לכל מי שרוכש דברים מאנשים שהוא לא מכיר באינטרנט, והכי חשוב שימצאו את הנוכל וימצו איתו את הדין! שווה לקרוא ולהיזהר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה