משפט

כמה ממשרדי עורכי הדין הגדולים שובתים וקוראים להשתתף במחאה

כמה ממשרדי עורכי הדין הגדולים בישראל קוראים לעובדים להשתתף במחאה, ופתחו בשביתה לשם כך. אחד מהמשרדים הוא מיסודו של שר המשפטים לשעבר יעקב נאמן ז"ל, ממבקריה הגדולים של מערכת המשפט
מערכת ice |  1
משרד עורכי דין גורניצקי מתרחב (צילום פירמת גורניצקי)
כמה ממשרדי עורכי הדין הגדולים בישראל מודיעים הבוקר (ראשון) על שביתה. "בשל המשך הליך החקיקה החד צדדי ולנוכח השסע העצום בעם והנזק המוחשי והמיידי לביטחון מדינת ישראל ולכלכלתה כתוצאה מכך, נסגור את משרדינו היום ונקרא לעובדינו ולשותפיהם לעלות לירושלים ולהצטרף למחאה".
הפירמות שבחרו להשתתף אקטיבית במחאה נגד הממשלה הם (לפי סדר הא"ב): אגמון עם טולנציסקי; אפשטיין רוזנבלום מעוז (ERM); ארדינסט בן נתן (EBN); גורניצקי; הרצוג פוקס נאמן; מיתר; נשיץ ברנדס אמיר; מ. פירון; פרל כהן ברת; קריסטין רובינשטיין בלכר קדוש  (KBR); שבלת; ש.הורוביץ ושות'.
בולטים בהיעדרם גם מספר משרדים גדולים שלא משתתפים במחאה האקטיבית: גולדפרב גרוס זליגמן, ארנון תדמור-לוי, פישר, ברנע ג'פה לנדא, AYR ועוד.
נזכיר כי משרד עורכי הדין השלישי בגודלו בישראל, הרצוג, פוקס נאמן, שמשתתף בהשבתה, נוסד בין היתר ע"י אחד מהתומכים לשעבר בשינויים במערכת המשפט, עו"ד יעקב נאמן ז"ל שכיהן גם כשר משפטים, ועבר פוטש מכוער מהיועמ"ש והפרקליטות דאז, שגרמו לו להתפטר מתפקידו שלא בצדק. מעניין מה היה חושב היום על ההשתתפות האקטיבית של משרדו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עכשיו נדע למי לא להיכנס לעולם (ל"ת)
    מעולה 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור