משפט

ליברמן תובע את חדשות 12: "תחקיר שקרי שנועד להכפיש"

שר האוצר לשעבר ומפלגתו החליטו להגיש צביעה בגין לשון הרע, בעקבות התחקיר שפורסם אודות בנו של ליברמן: "התביעה הוגשה בעקבות התחקיר השקרי ששודר בחדשות 12 במוצ״ש האחרון שנועד להכפיש את ח״כ ליברמן ובני משפחתו ולפגוע במפלגה בבחירות המוניציפליות"
מערכת ice |  5
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
בשבת אחרונה, שודר תחקיר של חדשות 12, על פיו בגיל 29 בלבד, עמוס ליברמן, בנו של ראש מפלגת ישראל ביתנו, התמנה לדירקטור בחברת רני צים מרכזי קניות, בעלת השליטה בקניון מעלות תרשיחא. ממש לאחר מכן, החובות שבמשך שנים טענה העירייה המקומית כי יש לחברה, נעלמו כלא היו. ראש העירייה, ארקדי פומרנץ אחד החברים הקרובים של ליברמן, טען בזעם לחדשות 12 כי מעולם לא היו חובות, על אף שהמסמכים מראים חובות של 14 מיליון שקל לכאורה.
רק לאחר שמנכ"ל העירייה ויועץ ראש העיר איימו על חברת רני צים כי אם לא ישולמו החובות המדוברים, ייבדקו כל עבירות הבנייה שלהם. אך מסתבר שלאחר המינוי של ליברמן הבן לתפקיד בחברת רני צים, באופן לא צפוי, העירייה חזרה בה מכל טענותיה ודרישותיה.
על פי חדשות 12, ב-1 בדצמבר, עמוס ליברמן התמנה לתפקיד ובחלוף שבועיים וחצי אביגדור, האב, נפגש עם פומרנץ. רגע לאחר מכן גם החובות של חברת רני צים נעלמו. "חשבו שיש כל מיני חובות, אבל כשעשינו בדיקות מצאנו שהכול תקין. אנחנו עובדים לטובת העירייה. אני לא יודע מה האינטרסים שלך"
כעת, ליברמן האב ומפלגתו החליטו לתבוע את צוות חדשות 12 וזו ההודעה שפורסמה מטעם דוברות המפלגה: "יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן ומפלגת ישראל ביתנו הגישו לפני זמן קצר תביעת לשון הרע כנגד הכתב עמרי מניב וחדשות 12 בסכום של מיליון ש״ח. התביעה הוגשה בבית משפט השלום בפתח תקווה, באמצעות עוה"ד ירון קוסטליץ ואביעד שאולזון ממשרד קוסטליץ ושות', בעקבות התחקיר השקרי ששודר בחדשות 12 במוצ״ש האחרון שנועד להכפיש את ח״כ ליברמן ובני משפחתו ולפגוע במפלגה בבחירות המוניציפליות".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ליברמן העלים עדים רבים . הוא איש מסוכן. מקומו בכלא (ל"ת)
    אדיר 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    רוסי מסריח
    דוברמן 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אדם מגעיל ומלא שנאה וטיפשות לך לעזה
    סגור
  • 3.
    עד מתי יברח?
    ולדימיר 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה קרה לערוץ 12 ? שתו משהו ? עושים תחקיר על הבן של ליברמן ? למרות שליברמן חתך שמאלה? מוזר מאד .שיעדו תחקירים על האבא עצמו שם יש יותר מבחר
    סגור
  • 2.
    הפרקליטות לא חוקרת? והמשטרה מחרישה גם?
    שומר סף 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    למה? הוא הגרוש שחסר לשקל שלכם? חרפה.
    סגור
  • 1.
    רמאי
    דני 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ההגנה הכי טובה זו התקפה שיתבע וכל האמת תצא לאור
    סגור