משפט

צביקה פיק נחשף: איך הוא קשור לעדויות במשפט נתניהו?

סגן עורך אתר "וואלה!" לשעבר, אודי הירש, עלה להעיד בבית המשפט במסגרת תיק 4,000, וחשף כיצד מלבד בנימין נתניהו, עוד דמויות ציבוריות הפעילו לחץ על המנכ"ל אילן ישועה, ביניהם גם צביקה פיק
מערכת ice |  2
צביקה פיק (צילום משה שי פלאש 90)
הדיונים בנוגע לתיק 4,000 נמשכו אתמול (רביעי) בבית המשפט, כאשר במסגרת זו, סגן עורך אתר "וואלה!" לשעבר, אודי הירש, עלה להעיד בדוכן העדים והימם את כולם כשחשף את הקשר של הקומיקאי נאור ציון, למשפט של בנימין נתניהו. נוסף על כך, גם צביקה פיק ז"ל נחשף בעדויות הללו ונקשר לפרשה.
על פי הדיווח של TMI, הירש ניסה להוכיח בדבריו מול בית המשפט כי מלבד בנימין נתניהו, היו דמויות ציבוריות נוספות שהפעילו לחץ על המנכ"ל אילן ישועה. לטענתו של הירש, אחד הטלפונים שקיבל ישועה באותה תקופה היה מלא אחר מאשר הקומיקאי נאור ציון, זאת מהסיבה כי לטענתו של ציון הוא לא הוזכר כאחת ההצלחות של ערוץ 10 בעבר, שם הייתה לו את אחת התוכניות המצליחות בכל הזמנים בערוץ 10 בפרט, ובטלוויזיה הישראלית בכלל - החברים של נאור. נוסף על כך, נטען בדיווח כי גם הזמר המנוח צביקה פיק היה מעורב והתקשר להפעיל לחץ על המנכ"ל אין ישועה.
 ב-TMI חשפו קטעים מעדותו של אודי הירש, שסיפר על דוכן העדים: "אילן ישועה הוא אדם שבז לעיתונאים ולעיתונות. את הפניות מחוץ למערכת אני הייתי מקבל. נאור ציון צלצל לאילן ישועה על 'איך לא הזכרנו אותו כאחת מההצלחות של ערוץ 10', אבל הוא היה נרעש מזה והטור לא ירד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא הבנתי מה הקשר ואיפה טובות ההנאה ????? (ל"ת)
    יוסיפון 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ?
    חי 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הוא זכאי...תופרים תיק האיכות סינית
    סגור