משפט

אלרעי פרייס תפוצה ב-145,000 שקל בגין פרסומים כוזבים

בית המשפט קיבל את המלצת הפרקליטות וגזר על יוספה ברק טמיר לפצות את ד"ר שרון אלרעי פרייס בסכום של 145,000 שקל בגין פרסומיים שקריים שפרסמה עליה בחודשים דצמבר 2021 וינואר 2022
מערכת ice |  3
שרון אלרעי פרייס (צילום יונתן סינדל פלאש 90)

בית משפט השלום בבת ים קיבל את עמדת הפרקליטות וגזר על יוספה ברק טמיר לפצות את ד"ר שרון אלרעי פרייס בסכום של 145,000 בגין פרסומים שקריים שנועדו לפגוע בה בין החודשים דצמבר 2021 לינואר 2022.

כזכור במהלך חודשים אלה בעוד הקורונה השתוללה בארץ טענה ברק טמיר כי ילדיה של אלרעי פרייס אינם מחוסנים בעוד ראש חטיבת בריאות הציבור בעצמה קוראת לאזרחי ישראל להתחסן מפני הנגיף, שרון אלרעי פרייס טענה כי רצף הפרסומים נועד לפגוע בתפקודה של ראש חטיבת בריאות הציבור ביושרתה ומקצועיותה, השופטת קבעה כי אין היה מדובר בביקורת עניינית אלא בביקורת אישית על בני משפחתה תוך הפצת עובדות כזב.

בהמשך לכך הוטל על הנתבעת לפצות את אלרעי פרייס בסכום של 145,000 המהווה כפל הפיצוי המקסימלי הקבוע בחוק ותשלום הוצאות המשפט, בנוסף הוצא צו הקובע כי על הנתבעת לפרסם פרסומים כוזבים על משפחתה של אלרעי פרייס.

ראש חטיבת בריאות הציבור מסרה: "לאחר שנתיים של רדיפה אישית וכפייתית שלי ושל בני משפחתי תוך הפצת שקרים בלתי נתפסים, הצדק יצא סוף סוף לאור, בית המשפט קבע כי הכל שקרים שנועדו לפגוע בי בתפקידי הציבורי, מברכת את בית המשפט על ההחלטה ועל פסיקת הסכום הגבוה ביותר לפי החוק בתקווה שירתיע אחרים מלפגוע באופן זדוני בעובדי ציבור ובני משפחתם".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קנס
    שמוליק 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשה רעה מגיע לך לשלם קנס שקרנית נבלה
    סגור
  • 2.
    עכשיו הגיע הזמן שאלרואי פרייס תשלם על ההיסטריה שהכניסה
    אני 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במבט לאחור משרד הבריאות נכנס להיסטריה ופגע במשק ובאזרחים. די מהר אפשר היה להבין שהקורונה פוגעת במיוחד במבוגרים ובלא בריאים. פרייס צריכה להדליק משואה על שהשוטרים רדפו אחרי גולשים בים
    סגור
  • 1.
    הקנס קטן מידי (ל"ת)
    אחד העם 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור