משפט

מזעזע: קצין בכיר לשעבר בצה"ל חשוד באונס קרובת משפחה קטינה

משטרת ישראל עצרה השבוע תושב המרכז בשנות ה-40 לחייו, קצין בכיר לשעבר בצה"ל ומוכר לציבור, בחשד כי אנס קרובת משפחה קטינה
מערכת ice |  1
מעצר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
משטרת ישראל עצרה השבוע תושב המרכז בשנות ה-40 לחייו בחשד כי אנס קרובת משפחה קטינה, כך דווח בוואלה!. החשוד, קצין בכיר לשעבר בצה"ל ומוכר לציבור, נעצר לאחר שהוכשה תלונה נגדו בגין עברות מין. 
היום (שישי), בית משפט השלום בתל אביב שיחרר אותו למעצר בית תחת תנאים מגבילים למרות שהמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו ב-5 ימים. בנוסף, הוצא צו איסור פרסום לשמו ל-48 שעות. 

בחודש שעבר, בית המשפט גזר על שוטר לשעבר שבע וחצי שנות מאסר על כך שאיים על מתלוננת באקדח ואנס אותה. על פי הכרעת הדין בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, לפני כחמש שנים הגיע אוריאל אביטן, שאז שרת במג"ב אילת, לביתה של המתלוננת עמה הייתה לו היכרות מוקדמת וביקש ממנה להתלוות עמו לביתו בטענה כי שכח שם דבר מה.
כשהגיעו לביתו, הוציא את אקדחו מארון הבגדים, אמר לה "תהיי בשקט" ובהמשך אנס אותה בעוד היא מנסה להשתחרר מאחיזתו ומתחננת בפניו שיעזוב אותה ויחדל ממעשיו.
בתשובה לכתב האישום כפר הנאשם במיוחס לו. לאחר ניהול דיוני הוכחות הורשע הנאשם בעבירה של אינוס בנסיבות מחמירות. בית המשפט דחה את גרסתו של הנאשם כי מדובר ביחסי מין שבוצעו בהסכמה וקבע כי עדותה של המתלוננת אמינה מאוד, נתמכת בראיות רבות וכי מעשיו של הנאשם במהלך האירוע בוצעו כפי שהמתלוננת תיארה אותם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שם 500 שקלים שהוא שמאלן (ל"ת)
    ארנון 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור